Ingezonden persbericht


Persbericht voor onmiddellijke uitgave

Genesys reikt Partner Awards 2003 uit

NextiraOne Nederland Best presterende partner in Noord-Europa

Huizen, 8 maart 2004 Genesys Telecommunication Laboratories BV, een dochteronderneming van Alcatel, heeft voor de derde achtereenvolgende keer de Genesys Partner Awards uitgereikt. Deze onderscheidingen worden jaarlijks uitgereikt aan partners die op diverse gebieden bijzondere prestaties hebben geleverd. De grote winnaar is NextiraOne dat maar liefst drie awards in de wacht sleepte voor: Best presterende partner van het jaar voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika , Beste Express-/Midmarket voor EMEA en Best presterende partner in Noord-Europa voor 2003. Het is voor het eerst in de geschiedenis van de Genesys Partner Award uitreiking dat aan één partner maar liefst drie belangrijke awards wordt toegekend. De uitreiking vond deze keer plaats in Barcelona, Spanje.

NextiraOne kreeg de prijs voor Best presterende partner van het jaar voor zijn algehele bijdrage aan de levering en installatie van Genesys solutions in heel EMEA. Met deze prijs wordt het bedrijf erkend als één van de marktleiders en vanwege zijn vermogen om een totaaloplossing te leveren daarbij gebruik makend van multimediamogelijkheden, Customer Relationship Management (CRM), interactieve voice response (IVR), kwaliteitsbewaking en IP-contact centers. Een ander sterk punt van NextiraOne zijn multinational contact centers door haar integratie mogelijkheden in 16 Europese landen.

De prijs voor Beste Express-/Midmarket erkent vooral de uitzonderlijke prestaties van NextiraOne bij de levering en installatie van Express-oplossingen aan klanten als OMV, Staples, Toyota en vele anderen. NextiraOne en Genesys werken sinds 2002 samen voor middelgrote contact centers binnen Europa die Genesys Express gebruiken.

Marco van den Hoogen, Channel Director Northern Europe: Samen met onze partners implementeren wij oplossingen die zorgen voor een hoge mate van klanttevredenheid en een belangrijke bijdrage binnen de bedrijfsvoering van onze gezamelijke klanten. Als stimulans naar onze partners toe organiseren wij de Genesys Partner awards, een belangrijke, jaarlijks terugkomende traditie. NextiraOne Nederland kreeg de prijs voor Best presterende partner in Noord-Europa vanwege de bijzonder prestaties bij de levering van geïntegreerde Genesys contact center oplossingen in Noord-Europa.

Van den Hoogen vervolgt: Met een enorm toegewijd salesteam, het verzorgen van trainingen en een gezamelijke go to market aanpak heeft NextiraOne Nederland voor een hoge mate van klanttevredenheid binnen de mid-market gezorgd en laat daarbij een enorme groei in omzet zien.

NextiraOne is een van de weinige bedrijven die een complete oplossing kunnen leveren voor contact centers; een implementatie die volledig is afgestemd op de behoeften van de klant. De awards, én de groeiende klantenkring, zijn een bewijs van de kracht van NextiraOne: deze is gebaseerd op een verticale kennis van de sector, internationale integratie, tomeloze inzet voor klanten en onstuitbaar doorzettingsvermogen, aldus Nico Pilkes, Managing Director NextiraOne Nederland.

Einde persbericht

Perscontacten

Solid Ground BV Public Relations Genesys

Peggy de Lange / Gijs Roeloffzen

Tel: 023.533.40.99

genesys@solidground.nl

NextiraOne Nederland BV

Camiel Croonen

Tel. 070.414.35.00

info@nextiraone.nl

Over NextiraOne

Met hoofkantoren in Parijs, Frankrijk en Houston, Texas, USA is NextiraOne marktleider in world class solutions en LifeCyclesm Services. Dit varieert van planning en ontwerp tot implementatie, ondersteuning en beheer van spraak-, data- en geconvergeerde communicatie netwerken. Als internationale serviceorganisatie met een uitgebreid portfolio van certificaten en productexpertise, levert NextiraOne best-in-class technologieën van gerenommeerde bedrijven als Alcatel, Cisco Systems, Genesys, iPass en Nortel Networks. NextiraOne levert advies en ontwerpt oplossingen variërend van contact centre toepassingen tot outsourcing van complete netwerk infrastructuren. Kijk voor meer informatie op www.nextiraone.com.

NextiraOne is onderdeel van Platinum Equity (www.platinumequity.com), een wereldwijde investeringsorganisatie gespecialiseerd in het strategisch opereren van bedrijven met mission critical diensten en oplossingen aan de hand van een uniek M&A&OSM model.

Over Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., een dochteronderneming van Alcatel, richt zich volledig op het leveren van software voor call centers. Genesys weet dat een betere interactie met de klant tot een beter bedrijfsresultaat en een goede reputatie van het bedrijf kan leiden. In 80 landen maakt Genesys deze belofte waar door oplossingen te leveren voor customer services van Global 2000-ondernemingen, overheidsinstanties en dienstverlenende bedrijven uit de telecommunicatiesector die meer dan 100 miljoen klanteninteracties per dag afhandelen. Dankzij geavanceerde routing en verslaggeving via spraak-, e-mail- en internetkanalen kunnen klanten al bij het eerste contact met de meest geschikte medewerker worden verbonden. Genesys levert oplossingen voor customer services, helpdesks, order desks, incassobureaus, medewerkerbeheer en het beheer van de uitgaande telefonische verkoop en dienstverlening.

Voor meer informatie zie: www.genesyslab.com