Ingezonden persbericht


PERSBERICHT Koninklijk Horeca Nederland

FRED DIAZ BAUSTE BENOEMD TOT AMBASSADEUR

DEN HAAG, 8 maart 2004 - Maandagavond wordt Fred Diaz Bauste van Hollywood Music hall uit Rotterdam door Koninklijk Horeca Nederland benoemd tot Ambassadeur van de Discothekenbranche. Tijdens het Miller Nightlife Awards Gala winnen dertien discotheken een provinciale Award.

In het kader van de campagne de horeca, gastheer van de samenleving heeft brancheorganisatie Koninklijk Horeca Nederland Fred Diaz Bauste van Hollywood Music Hall (Rotterdam) tot Ambassadeur van de Discothekenbranche benoemd, omdat hij een ware gastheer is. Hij heeft deze persoonlijke eretitel toegwezen gekregen, omdat hij een creatief en innovatief ondernemer is, die altijd bezig is met het implementeren van de laatste trends in zijn bedrijf, zo zegt de jury in haar rapport. Hij is altijd op zoek naar vernieuwing. Hollywood Music Hall is een trendsettende, multiculturele smeltkroes, waar een totaalbeleving gecreëerd wordt voor de gasten. Een vaste waarde, niet alleen voor het uitgaansleven in Rotterdam, maar voor de gehele randstad.

Als persoon, wordt Fred Diaz Bauste geroemd om zijn leiderschap. Hij is geliefd bij zijn medewerkers en collega's. Hij is een goed manager, die het verstaat een team om zich heen te bouwen. Diaz Bauste kijkt verder dan alleen zijn eigen zaak, is internationaal georiënteerd, schuwt de publiciteit niet en is bereid samen te werken met collega's. Daarnaast heeft hij een buitengewoon goed beleid ten aanzien van veiligheid en milieu.

Met al wat hierboven staat vervult Fred Diaz Bauste een voorbeeldfunctie voor de discothekenbranche, met recht een gastheer van de samenleving.

Nightlife Magazine is het vakblad voor het management van discotheken, uitgaanscentra, zaalbedrijven, dansscholen, partycentra, dans-, muziek-, thema- en grandcafé's.

Miller, Nightlife Magazine, Koninklijk Horeca Nederland, Coca Cola, Yorin FM en ClubMessage zijn sponsors van de Nightlife Awards.


---

Noot voor de redactie -