Ingezonden persbericht


PERSBERICHT Koninklijk Horeca Nederland

BOBS GEKOZEN TOT POPULAIRSTE DISCOTHEEK

DEN HAAG, 8 maart 2004 - Maandagavond is Bobs uit Uitgeest tijdens het Miller Nightlife Awards Gala uitgeroepen tot Populairste Discotheek van Nederland. Dertien discotheken wonnen een provinciale Miller Nightlife Award, die allemaal door het publiek waren gekozen. Dertien, omdat in Gelderland twee discotheken de prijs wonnen, Starlight in Nijkerkerveen en Matrixx in Nijmegen. Fred Diaz Bauste van Hollywood Music Hall in Rotterdam is door Koninklijk Horeca Nederland benoemd tot Ambassadeur van de Discothekenbranche.

De afgelopen maanden hebben vele tienduizenden Nederlanders op hun populairste provinciale discotheken gestemd via www.stemenwin.nl of door het sturen van een sms. Mystery guests beoordeelden voor een vakjury (o.a. DJ Mark van Dale, VJ Jeroen Post, Nightlife Magazine-uitgever Jacco Bijlsma en Esther Herber-Zey van Koninklijk Horeca Nederland) de ruim 100 deelnemende discotheken. Bobs uit Uitgeest is uiteindelijk door de vakjury verkozen tot Populairste Discotheek van Nederland.

De jury motiveerde haar uitverkiezing als volgt:
"Bobs is een onderdeel van het mega uitgaanscomplex Bobs Party Palace in Uitgeest, een uniek horecaconcept voor Nederland. Het partycentrum trekt wekelijks vele duizenden bezoekers in alle leeftijdscategorieën. Op zaterdagavond is Bobs "de place to be" voor de provincie Noord-Holland. Het bedrijf combineert al vele jaren met veel succes themafeesten met een volwaardige discotheekexploitatie op zaterdagavond. Daarmee is Bobs voor jong en oud landelijk een begrip geworden.

Op uiterst inventieve en creatieve wijze trekt Bobs al vele jaren wekelijks enorme aantallen bezoekers om deze optimaal te vermaken. Discotheekexploitatie en themafeesten zijn twee verschillende disciplines, maar zonder concessies te doen blijken beide bedrijfsformules op een verantwoorde wijze geëxploiteerd te worden. Bobs wordt door veel horecaondernemers in Nederland als voorbeeld gezien, waarmee het bedrijf op alle fronten een enorme populariteit geniet. Naar het oordeel van de jury is Bobs daarmee als totaalconcept terecht het populairste uitgaanscentrum van Nederland."

Nightlife Magazine is het vakblad voor het management van discotheken, uitgaanscentra, zaalbedrijven, dansscholen, partycentra, dans-, muziek-, thema- en grandcafé's. Miller sponsort de Nightlife Awards en heeft als hoofdprijs een VIP-reis voor twee personen naar Amerika beschikbaar gesteld voor de Populairste Discotheek. Een once-in-a-lifetime trip naar de beste clubs, bars en hotels in New York, Miami en New Orleans, voor meer informatie www.millermusictour.com.

In het kader van de campagne de horeca, gastheer van de samenleving heeft brancheorganisatie Koninklijk Horeca Nederland Fred Diaz Bauste van Hollywood Music Hall (Rotterdam) tot Ambassadeur van de Discothekenbranche benoemd.

Miller Genuine Draft, Nightlife Magazine, Koninklijk Horeca Nederland, Coca Cola, Yorin FM en ClubMessage sponsoren gezamenlijk de Miller Nightlife Awards.


---

Noot voor de redactie -