Time : 11:21:44 AM
Date : Monday, March 08, 2004
Sender Name: Utopia Belgium

CORRECTIE UITNODIGING PERSCONFERENTIE UTOPOLIS

Utopolis lanceert nieuw imagocampagne op Benelux-niveau.

Deze naamsverandering is het gevolg van de campagne die moederbedrijf Utopia heeft gelanceerd in het kader van haar corporate identity. Utopia exploiteert bioscoopcomplexen in ondermeer Luxemburg, België, Nederland en Frankrijk, en deze zullen vanaf 10 maart aanstaande allen de naam UTOPOLIS dragen.
Het vernieuwde corporate image zal binnen de Benelux op dezelfde dag gelanceerd worden. Op 10 maart a.s. vindt de internationale rebranding plaats van de Belgische aangesloten bioscopen tot één corporate merknaam 'Utopolis'. De nieuwe huisstijl, leader en communicatie zullen aan u als eerste worden voorgesteld.

Zowel de Nationale Stichting voor onderzoek op gebied van Kindercardiologie uit België als de Nederlandse Hartstichting zijn benaderd voor een speciale actie: ter introductie van de nieuwe corporate merknaam wordt er gedurende 3 dagen per verkocht bioscoopkaartje, 1 Euro overgemaakt die ten goede komt aan de genoemde Stichtingen. De bioscoopbezoeker kan dan, zonder extra inspanning te hoeven verrichten, een goed doel steunen. Tal van Bekende Vlamingen (oa Kurt Rogiers) steunen deze actie en zullen aanwezig zijn op de persconferentie.

U wordt vriendelijk uitgenodigd op de persconferentie georganiseerd door Utopolis Belgium NV.
Dinsdag 9 maart, 10u30
Utopolis Mechelen
Spuibeekstraat 5, 2800 Mechelen

Mevr. Ellen Naegels
Marketing Manager Utopolis Belgium
tel. : +32 15 56 08 35 of +32 477 33 13 04
e-mail : enaegels@utopolis.com
www.utopolis.com

Aansluitend aan de persconferentie wordt u een drankje en broodjesbuffet aangeboden. Graag uw aanwezigheid bevestigen.

URL: http://www.utopolis.com