Nederlands Uitgeversverbond

TWEEDE EDITIE THE SOUL FACTOR OF MAGAZINES, tijdschriftenworkshop voor mediaplanners

Een jaar geleden nam de Groep Publiekstijdschriften (GPT) van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) het initiatief om voor jonge mediaplanners een serie workshops te organiseren onder de naam the Soul Factor of Magazines.
Inmiddels kan worden teruggekeken op een zeer succesvolle eerste editie. Tenminste, te oordelen aan de zeer enthousiaste reacties na afloop van de 30 deelnemers.

Vanwege het grote succes van de eerste editie in 2003 zal vanaf donderdag 15 april a.s. een tweede groep mediaplanners de mogelijkheid worden geboden om alles te leren over bladformules, ijkpersonen, merkenprismas en doelgroepen, zodat ook zij straks niet meer alleen op gevoel of met de computer plannen, maar mét gevoel en inzicht.

De workshops (vier donderdagmiddagen en één werkweekend) in gebouw Mercurius te Amsterdam worden begeleid door drie vaste docenten: Jan Heemskerk (hoofdredacteur Playboy), Jolanda de Jonge (strateeg OMD) en Margreet Hagdorn (zelfstandig adviseur redactionele producties). Naast deze vaste begeleiders zal er een keur aan gastdocenten optreden die allen tot de top van hun vakgebied behoren. De workshops worden voor 80% door de Groep Publiekstijdschriften betaald. De kosten per deelnemer bedragen slechts 500 euro.

---

Voor informatie over bijvoorbeeld de invulling van het programma, de begeleiding, de kosten, de data en de locatie kunt u contact opnemen met
Margreet Hagdorn, telefoon 06 - 55106424 / m.hagdorn@worldonline.nl Harriët Schrier, telefoon 020 4309162 / h.schrier@nuv.nl