TWEEDE EDITIE THE SOUL FACTOR OF MAGAZINES, tijdschriftenworkshop voor
mediaplanners
Een jaar geleden nam de Groep Publiekstijdschriften (GPT) van het
Nederlands Uitgeversverbond (NUV) het initiatief om voor jonge
mediaplanners een serie workshops te organiseren onder de naam the
Soul Factor of Magazines.
Inmiddels kan worden teruggekeken op een zeer succesvolle eerste
editie. Tenminste, te oordelen aan de zeer enthousiaste reacties na
afloop van de 30 deelnemers.
Vanwege het grote succes van de eerste editie in 2003 zal vanaf
donderdag 15 april a.s. een tweede groep mediaplanners de mogelijkheid
worden geboden om alles te leren over bladformules, ijkpersonen,
merkenprismas en doelgroepen, zodat ook zij straks niet meer alleen op
gevoel of met de computer plannen, maar mét gevoel en inzicht.
De workshops (vier donderdagmiddagen en één werkweekend) in gebouw
Mercurius te Amsterdam worden begeleid door drie vaste docenten: Jan
Heemskerk (hoofdredacteur Playboy), Jolanda de Jonge (strateeg OMD) en
Margreet Hagdorn (zelfstandig adviseur redactionele producties). Naast
deze vaste begeleiders zal er een keur aan gastdocenten optreden die
allen tot de top van hun vakgebied behoren. De workshops worden voor
80% door de Groep Publiekstijdschriften betaald. De kosten per
deelnemer bedragen slechts 500 euro.
---
Voor informatie over bijvoorbeeld de invulling van het programma, de
begeleiding, de kosten, de data en de locatie kunt u contact opnemen
met
Margreet Hagdorn, telefoon 06 - 55106424 / m.hagdorn@worldonline.nl
Harriët Schrier, telefoon 020 4309162 / h.schrier@nuv.nl
Nederlands Uitgeversverbond