MediaPlaza


RFID in de praktijk Introductie

RFID in de praktijk

Business-aspecten van Radio Frequency Identification

Introductie

Maandag 22 maart
Media Plaza, Utrecht

Business-aspecten van Radio Frequency Identification

Grootverpakkingen voorzien van RFID-tags kunnen draadloos geïdentificeerd en gelokaliseerd worden. Nu zijn RFID tags nog duur, maar deze prijzen zullen snel gaan dalen.
Producten, retailers en logistieke ondernemingen krijgen met RFID te maken en de productie- en bedrijfsprocessen zullen hierop aangepast moeten worden.

Deze workshop biedt directeuren en managers van middelgrote bedrijven uit de transport en logistiek branche, verpakkingsindustrie en voedingsmiddelenindustrie inzicht in de mogelijkheden van RFID en een stimulans tot het starten van innovatie met ICT. Na deelname aan deze workshop kunt u goed inschatten wat RFID kan betekenen voor uw onderneming en kunt u vervolgstappen gaan vaststellen. Tevens krijgt u informatie over wie u kan verder helpen.

Het is een workshop voor en door ondernemers. In de zaal zitten wellicht ondernemers die met RFID aan de slag willen. Voor de zaal staan ondernemers met een praktijkverhaal. U krijgt dan ook uitgebreid de gelegenheid met andere ondernemers van gedachten te wisselen.

Branches en toepassingsgebieden:
o Boekhandelbranche
o Verpakkingsindustrie
o Fabrikanten
o Tracking & tracing
o Supply chain management
o Veiligheid

Er is plaats voor maximaal 25 deelnemers, dus schrijft u zich nu in voor deze gratis workshop.
De workshop zal ook plaats vinden op maandag 19 april 2004.