AutoRai

22-3-2004

Een nieuwe look voor de BMW website

De website van BMW Nederland heeft een nieuwe uitstraling. Zodra het adres www.bmw.nl wordt ingetypt, valt meteen op dat de homepage van BMW Nederland Automobielen eigentijdser is geworden.

Maandelijks trekt de website van BMW Nederland gemiddeld meer dan 100.000 bezoekers. Een aantal waar we als BMW organisatie erg trots op zijn.

De nieuwe overzichtelijke look biedt de bezoeker veel voordelen, waarin gebruiksgemak, overzichtelijkheid en interactiviteit de sleutelwoorden zijn.

Nieuws is voor de bezoeker een heel belangrijk onderwerp. Daarom heeft de nieuwsrubriek van BMW een meer prominente plek gekregen op de homepage. Zeker gezien al het huidige en komende modelnieuws is dit een feature die bezoekers zeer zullen waarderen. Daarnaast zijn er handige links geplaatst die de bezoeker direct naar het betreffende onderwerp verwijzen. De BMW rijder kan nu onder BMW Privileges sneller en overzichtelijker inloggen voor het speciale online loyaliteitsprogramma van BMW.