Ingezonden persbericht


Zwijndrecht, 26 maart 2004

= Persbericht =

Dyslexie één van de belangrijkste sleutels tot succes?

Phil Kleingeld geeft 'miljonairsformule' prijs

Eén van de belangrijkste sleutels tot succes lijkt het hebben van dyslexie. Zo'n 30% van de miljonairs lijdt aan deze vorm van woordblindheid. Dat toont auteur Phil Kleingeld aan in zijn

nieuwste boek: 'Geheimen van succes'. In dit boek vertellen 24 ondernemers in 148 pagina's hun persoonlijke succesverhaal en dienen zij collega-ondernemers van advies. Aan het slot van 'Geheimen van succes' geeft Kleingeld bovendien dé miljonairsformule prijs.

Praktijkgerichte tips

De geïnterviewde ondernemers geven tips, vertellen anekdotes en bieden inspiratie voor startende en gevestigde collega's. Deelnemers zijn geselecteerd op gewonnen ondernemersprijzen, uitverkiezingen als veelbelovend starter en/of onderscheidend creatief vermogen. Onderwerpen die achtereenvolgens in het boek aan bod komen, zijn onder meer opleidingsachtergrond, ondernomen activiteiten, persoonlijke motto's en inspiratiebronnen. Verder besteedt Kleingeld aandacht aan de gemaakte fouten, getrokken leringen en persoonlijke verklaringen voor de behaalde successen. Achterin 'Geheimen van succes' heeft de auteur tenslotte ruim duizend praktijkgerichte tips verzameld die de succesvolle zelfstandigen met toekomstige miljonairs willen delen.

Miljonairsformule

Op basis van uitgebreide profielanalyses van de zakelijke uitblinkers, voorziet 'Geheimen van succes' in een heuse miljonairsformule. Kleingelds conclusie is dat wanneer iemand last heeft van dyslexie, slechte schoolresultaten behaalde of opleidingen niet heeft afgemaakt, hij zich geen zorgen hoeft te maken. Staat de ondernemer verder ook nog te boek als individualistisch, is zijn focus eenzijdig en is hij de jongste telg uit een arm gezin? Dan kwalificeert hij zich met grote zekerheid voor het miljonairsschap.

Het boek 'Geheimen van succes' is tijdens de Business in Ahoy'-beurs te koop voor de speciale introductieprijs van 20 euro. Na de beurs is het boek uitsluitend via exclusieve verkoopkanalen als www.uw-boek.nl verkrijgbaar. De omvang van de eerste druk is 3000 exemplaren.

0-0-0-0-0



Ingezonden persbericht