P E R S B E R I C H T

Otto Smit directeur Target Interactive Communication

Amsterdam, 13 april 2004 ­ Otto Smit (42) is benoemd tot directeur van Target Interactive Communication. Hij treedt hiermee in de voetsporen van Paul Kelder die zich gaat bezighouden met de aansturing van de holding waartoe de werkmaatschappijen Target Interactive Communication, Loyalty Lab en Homey inc. behoren.

Otto Smit werkt sinds 1994 bij Target. Eerst als account manager en later als account director voor klanten als AMVEST, TOTAL, Fiat en Groene Land Achmea. In zijn nieuwe positie als directeur van Target Interactive Communication heeft hij de dagelijkse leiding over het bureau en de verdere commerciële ontwikkeling.

Target Interactive Communication heeft 2003 met omzetgroei afgesloten. Daarmee is het bureau erin geslaagd een onafgebroken reeks van beheerste groei over een periode van 10 jaar te realiseren. Het BBI (Bruto Bureau Inkomen) in 2003 was ¤ 2.700.000,-. De groei is voornamelijk gerealiseerd door het verwerven van nieuwe opdrachtgevers als TOTAL en Sanoma.

Target werd in 1984 opgericht door Paul Kelder. Het bureau groeide de laatste jaren explosief, ondermeer door de fusie met Baron Respons Generation en de toevoeging van Loyalty Lab en Homey Inc. Dit maakte een herziening van de bedrijfsstructuur noodzakelijk in een holding en werkmaatschappijen. Onder de holding Target Interactive Marketing vallen nu de drie werkmaatschappijen: Target Interactive Communication, Loyalty Lab en e-mailmarketingbureau Homey inc.