Gemeente Ambt Montfort


Ontwerpbesluit en uitnodiging informatieavond

Burgemeester en wethouders van de gemeente Ambt Montfort hebben een ontwerp welstandsnota opgesteld. Hierin staat de architectonische beleving van ons gemeentelijke grondgebied beschreven en de criteria die daaraan gekoppeld zijn op het gebied van welstand. De welstandsnota ligt vanaf 22 april 2004 gedurende vier weken ( tot 21 mei) voor u ter inzage op de afdeling Grondgebiedzaken van ons gemeentehuis.

Inzien kan op werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur en op afspraak op dinsdagavond van 17.00 tot 19.00 uur.
Op aanvraag heeft u, gedurende de termijn van terinzagelegging, gelegenheid tot een gedachtewisseling over het ontwerp van het besluit en kunt u mondeling bedenkingen inbrengen.

Als u een toelichting wenst, verzoeken wij u een afspraak te maken met mevr. J. Minkels van onze gemeente.
Bereikbaar op telefoonnummer: 0475-538885. Omdat wij hopen op een brede belangstelling voor dit onderwerp organiseren wij een informatieavond voor alle raadsleden, commissieleden en burgers van onze gemeente.

UITNODIGING INFORMATIEAVOND WELSTANDSNOTA
Op 26 april a.s. organiseren wij een informatieavond/inspraakavond waarbij wij de concept welstandsnota aan u willen presenteren. De avond is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in de architectonische uitstraling van ons gemeentelijk grondgebied of anderszins is geïnteresseerd in het welstandsbeleid van de gemeente. De bijeenkomst vindt plaats in de raadszaal van het gemeentehuis aan de Schaapsweg 20 te St. Odiliënberg, en start om 20.00 uur.

Aan de orde komen onder meer:


* Aanleiding en algemene informatie over het ontstaan van de welstandsnota;

* Algemene beschrijvingen van diverse gemeentelijke gebieden binnen onze gemeente;

* Gebiedsgerichte criteria waarmee de welstandscommissie na vaststelling van de welstandsnota zal gaan werken.

Naar verwachting zal de informatieavond rond 21.30 uur worden afgerond.

U bent van harte welkom!