Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom met stand en inlooptheater aanwezig op Telecommerce Dagen 2004
Wilp, 31 maart 2004 -- Van 27 tot en met 29 april worden in de Jaarbeurs in
Utrecht de Telecommerce Dagen (TCD2004) georganiseerd. Trinicom, specialist op
het gebied van web selfservice en e-mail response management, zal hier de
nieuwste versie van het eService Center lanceren. Daarnaast verzorgt Trinicom in
samenwerking met een aantal klanten tijdens alle beursdagen een presentatie in
het inlooptheater. De mix van theorie en praktijk zorgt voor een aantrekkelijk
programma.
Op stand C060 demonstreert Trinicom de nieuwste versie van het eService
Center. Onder de standbezoekers wordt als beursactie een gratis pilot verloot. De
pilot bestaat uit een ASP-licentie van het eService Center van drie maanden,
inclusief de benodigde dienstverlening en training om met het systeem aan de
slag te gaan. Daarnaast zal Trinicom op elke beursdag een presentatie verzorgen
in inlooptheater 2. Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden de
mogelijkheden van e-mail response management en web selfservice uitgebreid toegelicht. De
inlooptheaters zijn gratis toegankelijk voor bezoekers van de beurs,
registratie vooraf is niet nodig.
Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "De Telecommerce Dagen zijn hét event
voor optimaal klantcontact en relatiemanagement. Daar mag Trinicom natuurlijk
niet ontbreken. Op onze stand zullen we de bezoekers aanspreken op hun
creativiteit. Wat we precies gaan doen ga ik nog niet vertellen, maar het heeft
alles te maken met de "Klant wacht ? klant weg!"-campagne die we sinds eind 2003
voeren. Onze visie is dat je klanten via de kanalen internet, e-mail en
telefoon de best mogelijke service moet verlenen. Dat levert niet alleen tevreden
klanten en hogere verkopen op, maar bespaart met de inzet van onze oplossing ook
nog eens veel geld. Voor bezoekers op onze stand die voor 2004 het plan hebben
om met web selfservice of e-mail response management aan de gang te gaan
hebben wij een handig boek klaarliggen. Zij ontvangen gratis het "Handboek e-mail
response management en web selfservice", waarmee we ze op weg kunnen helpen in
de wereld van de elektronische klantenservice."
Naast deze actie op de stand zal Trinicom klanten natuurlijk bijpraten over
de nieuwste ontwikkelingen. Tijdens TCD2004 worden een e-mailmarketing module
en een dashboard rapportagetool gelanceerd. Met die functionele uitbreidingen
biedt Trinicom het moderne multi-channel contactcenter een nog betere
ondersteuning om de klantcontacten in goede banen te leiden. Bezoekers van de beurs
kunnen daarnaast het inlooptheater bezoeken, waar klanten van Trinicom hun
ervaringen zullen delen met de toehoorders. Tenslotte wordt er dagelijks als laatste
uur van de beurs een Trinicom Happy Hour georganiseerd.
Agenda-informatie inlooptheater Trinicom tijdens TCD2004
Datum: 27, 28 en 29 april om 13.30 uur
Locatie: Jaarbeurs Utrecht, hal 3, inlooptheater 2
Onderwerpen:
- Casema, Kosten besparen met online klantenservice (di 27-4)
- Nandi Group, E-mail response management en web selfservice in 5 stappen (wo
28-4)
- Zilveren Kruis Achmea, Klanten sneller helpen en het callcenter ontlasten
(do 29-4).
Contactpersoon Trinicom: Huib van Weele, tel. (0571) 26 82 67
Standnummer Trinicom: C060
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: (0571) 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in
Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response
management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling,
implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center. Deze
op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten
op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de
belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één
centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal
inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het
verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het
verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent
van geïntegreerde e-service software en mag toonaangevende organisaties in
binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany,
Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie
zie: www.trinicom.nl.
__________________________________________________________________________Voor
redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com