Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom met stand en inlooptheater aanwezig op Telecommerce Dagen 2004

Wilp, 31 maart 2004 -- Van 27 tot en met 29 april worden in de Jaarbeurs in Utrecht de Telecommerce Dagen (TCD2004) georganiseerd. Trinicom, specialist op het gebied van web selfservice en e-mail response management, zal hier de nieuwste versie van het eService Center lanceren. Daarnaast verzorgt Trinicom in samenwerking met een aantal klanten tijdens alle beursdagen een presentatie in het inlooptheater. De mix van theorie en praktijk zorgt voor een aantrekkelijk programma.

Op stand C060 demonstreert Trinicom de nieuwste versie van het eService Center. Onder de standbezoekers wordt als beursactie een gratis pilot verloot. De pilot bestaat uit een ASP-licentie van het eService Center van drie maanden, inclusief de benodigde dienstverlening en training om met het systeem aan de slag te gaan. Daarnaast zal Trinicom op elke beursdag een presentatie verzorgen in inlooptheater 2. Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden de mogelijkheden van e-mail response management en web selfservice uitgebreid toegelicht. De inlooptheaters zijn gratis toegankelijk voor bezoekers van de beurs, registratie vooraf is niet nodig.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "De Telecommerce Dagen zijn hét event voor optimaal klantcontact en relatiemanagement. Daar mag Trinicom natuurlijk niet ontbreken. Op onze stand zullen we de bezoekers aanspreken op hun creativiteit. Wat we precies gaan doen ga ik nog niet vertellen, maar het heeft alles te maken met de "Klant wacht ? klant weg!"-campagne die we sinds eind 2003 voeren. Onze visie is dat je klanten via de kanalen internet, e-mail en telefoon de best mogelijke service moet verlenen. Dat levert niet alleen tevreden klanten en hogere verkopen op, maar bespaart met de inzet van onze oplossing ook nog eens veel geld. Voor bezoekers op onze stand die voor 2004 het plan hebben om met web selfservice of e-mail response management aan de gang te gaan hebben wij een handig boek klaarliggen. Zij ontvangen gratis het "Handboek e-mail response management en web selfservice", waarmee we ze op weg kunnen helpen in de wereld van de elektronische klantenservice."

Naast deze actie op de stand zal Trinicom klanten natuurlijk bijpraten over de nieuwste ontwikkelingen. Tijdens TCD2004 worden een e-mailmarketing module en een dashboard rapportagetool gelanceerd. Met die functionele uitbreidingen biedt Trinicom het moderne multi-channel contactcenter een nog betere ondersteuning om de klantcontacten in goede banen te leiden. Bezoekers van de beurs kunnen daarnaast het inlooptheater bezoeken, waar klanten van Trinicom hun ervaringen zullen delen met de toehoorders. Tenslotte wordt er dagelijks als laatste uur van de beurs een Trinicom Happy Hour georganiseerd.

Agenda-informatie inlooptheater Trinicom tijdens TCD2004 Datum: 27, 28 en 29 april om 13.30 uur
Locatie: Jaarbeurs Utrecht, hal 3, inlooptheater 2 Onderwerpen:

- Casema, Kosten besparen met online klantenservice (di 27-4)
- Nandi Group, E-mail response management en web selfservice in 5 stappen (wo 28-4)

- Zilveren Kruis Achmea, Klanten sneller helpen en het callcenter ontlasten (do 29-4).
Contactpersoon Trinicom: Huib van Weele, tel. (0571) 26 82 67

Standnummer Trinicom: C060

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: (0571) 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde e-service software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

__________________________________________________________________________Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com