Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom lanceert nieuwe versie eService Center

Versie 3.0 uitgebreid met nieuwe functionaliteit voor e-mail marketing en advanced reporting

Wilp, 27 april 2004 -- Trinicom, specialist op het gebied van web selfservice en e-mail response management, introduceert vandaag tijdens de Telecommerce Dagen de nieuwste versie van het eService Center. Versie 3.0 is volledig gebaseerd op de Microsoft .NET technologie en uitgebreid met functionaliteit voor e-mail marketing en advanced reporting. Hierdoor is het vanaf nu mogelijk om het klantenbestand van het eService Center te benaderen met outbound e-mailacties. Ook kunnen er allerhande uitgebreide analyses worden gemaakt. De verbreding van het productaanbod zorgt voor een nog betere ondersteuning van het moderne contactcenter.

De overstap naar de nieuwe generatie technologie van Microsoft .NET zorgt ervoor dat de afhandeling van de klantcontacten in het eService Center nog sneller en betrouwbaarder is geworden. Zowel klanten die het eService Center op hun eigen systeem installeren als klanten die van een ASP-licentie gebruikmaken profiteren hiervan.

Naast het afhandelen van de inbound servicecontacten via internet, e-mail en telefoon voorziet het eService Center voortaan ook in de mogelijkheid om het opgebouwde klantenbestand te benaderen met e-mail marketing acties. Er kunnen bijvoorbeeld tevredenheidsonderzoeken worden verricht. Verder biedt het nieuwe eService Center de mogelijkheid om in HTML opgemaakte nieuwsbrieven te versturen en (verkoop)acties te ondernemen op specifieke selecties van het klantenbestand. Het eService Center wordt daarmee een krachtige omgeving om de klanten nog beter te informeren en de commerciële mogelijkheden van het klantenbestand ten volle te benutten.

De nieuwe Business Performance Measurement module maakt het mogelijk om geavanceerde rapportages te creëren, op grond waarvan het multi-channel contactcenter nog beter kan worden bestuurd. Vanuit één rapportage kunnen diverse dwarsdoorsnedes gemaakt worden, zodat een teamleider snel het probleem kan kanaliseren en actie kan ondernemen. Een overzichtelijk dashboard zorgt ervoor dat alle benodigde informatie in één oogopslag beschikbaar is.

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "In de filosofie van Trinicom staat de klant centraal. De klant bepaalt zelf via welk kanaal - internet, telefoon of e-mail - hij contact opneemt met een organisatie en het eService Center zorgt er vervolgens voor dat hij te allen tijde optimaal geholpen wordt. Dankzij de nieuwe functionaliteiten van versie 3.0 zal de klanttevredenheid nog verder toenemen. Op basis van de informatie uit zowel de tevredenheidsonderzoeken als de geavanceerde rapportages kan worden gewerkt aan een continue verbetering van de serviceverlening. Het eService Center biedt kortom niet alleen een goede ondersteuning voor het contactcenter, maar stelt organisaties daarnaast in staat om klantgerichter te opereren - met alle voordelen van dien."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: (0571) 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde e-service software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com