MENZIS

AnderZorg verviervoudigt klantenbestand in 14 maanden

Zorgverzekeraar AnderZorg verwelkomt deze week haar 40.000e klant. De verzekeraar uit Groningen, die onderdeel van Menzis uitmaakt, heeft een explosieve groei doorgemaakt en is in ruim een jaar tijd vier keer zo groot geworden. Met name het ziekenfonds trekt landelijk veel nieuwe klanten aan. Met een nominale premie van 17,95 euro is AnderZorg ook dit jaar weer de laagste in Nederland. En ook de particuliere polis biedt een aantrekkelijk pakket voor een zeer lage prijs. De klanten weten AnderZorg te vinden en blijven toestromen. Vandaag wordt de 40.000e klant bij AnderZorg op kantoor uitgenodigd en uitgebreid in het zonnetje gezet.

Blijvende groei
AnderZorg is een efficiënte zorgverzekeraar. Door gebruik te maken van flexibele capaciteit is de bedrijfsvoering inmiddels zo ingericht dat de klant altijd snel kan worden geholpen, ook bij ruime instroom van nieuwe klanten zoals begin 2003, toen AnderZorg overvallen werd door haar eigen succes. AnderZorg maakt weinig overheadkosten. De contacten met de klant vinden bij voorkeur via internet/e-mail plaats. AnderZorg biedt de klant veel gemak. Via de website www.AnderZorg.nl kunnen klanten thuis de meeste zaken direct regelen en gegevens bijhouden. Ook kunnen alle vragen via de website gesteld worden. Dat scheelt de klant tijd en geld.

Aantrekkelijke pakketten
AnderZorg biedt een basispakket waarmee de klant verzekerd is van de meest gebruikelijke medische zorg. Daarbij hebben klanten nog de mogelijkheid voor twee aanvullende pakketten. Dat zijn het Extra Pakket (AV) en het Dental pakket (TV), voor ziekenfonds en particulier gelijk, waarmee de meest belangrijke zaken aanvullend verzekerd zijn. AnderZorg biedt geen uitgebreide keuzemogelijkheden, maar gewoon twee aantrekkelijke aanvullingen met een goede dekking en ook weer scherp geprijsd.
Goed verzekerd, snel geregeld, zonder verdere toeters en bellen. Dat is AnderZorg. Een concept wat heel goed werkt, gezien de blijvende toestroom van klanten.