MENZIS
AnderZorg verviervoudigt klantenbestand in 14 maanden
Zorgverzekeraar AnderZorg verwelkomt deze week haar 40.000e klant. De
verzekeraar uit Groningen, die onderdeel van Menzis uitmaakt, heeft
een explosieve groei doorgemaakt en is in ruim een jaar tijd vier keer
zo groot geworden. Met name het ziekenfonds trekt landelijk veel
nieuwe klanten aan. Met een nominale premie van 17,95 euro is
AnderZorg ook dit jaar weer de laagste in Nederland. En ook de
particuliere polis biedt een aantrekkelijk pakket voor een zeer lage
prijs. De klanten weten AnderZorg te vinden en blijven toestromen.
Vandaag wordt de 40.000e klant bij AnderZorg op kantoor uitgenodigd en
uitgebreid in het zonnetje gezet.
Blijvende groei
AnderZorg is een efficiënte zorgverzekeraar. Door gebruik te maken van
flexibele capaciteit is de bedrijfsvoering inmiddels zo ingericht dat
de klant altijd snel kan worden geholpen, ook bij ruime instroom van
nieuwe klanten zoals begin 2003, toen AnderZorg overvallen werd door
haar eigen succes. AnderZorg maakt weinig overheadkosten. De contacten
met de klant vinden bij voorkeur via internet/e-mail plaats. AnderZorg
biedt de klant veel gemak. Via de website www.AnderZorg.nl kunnen
klanten thuis de meeste zaken direct regelen en gegevens bijhouden.
Ook kunnen alle vragen via de website gesteld worden. Dat scheelt de
klant tijd en geld.
Aantrekkelijke pakketten
AnderZorg biedt een basispakket waarmee de klant verzekerd is van de
meest gebruikelijke medische zorg. Daarbij hebben klanten nog de
mogelijkheid voor twee aanvullende pakketten. Dat zijn het Extra
Pakket (AV) en het Dental pakket (TV), voor ziekenfonds en particulier
gelijk, waarmee de meest belangrijke zaken aanvullend verzekerd zijn.
AnderZorg biedt geen uitgebreide keuzemogelijkheden, maar gewoon twee
aantrekkelijke aanvullingen met een goede dekking en ook weer scherp
geprijsd.
Goed verzekerd, snel geregeld, zonder verdere toeters en bellen. Dat
is AnderZorg. Een concept wat heel goed werkt, gezien de blijvende
toestroom van klanten.