Ingezonden persbericht
Persbericht
DA doet 't goed.. met Reklaspits
Reklaspits wint pitch restyling DA
Zaandam, 22 april 2004. Reklaspits Zaandam heeft de pitch gewonnen voor het restylen van de circa 650 DA-winkels. Kennis van de markt, creativiteit en het getoonde vakmanschap verpakt in het gepresenteerde projectplan van aanpak zijn daarbij doorslaggevend geweest. Reklaspits gaat de nieuwe huisstijl-elementen zoals de lichtreclame, de raamprints en de interieursigning zowel produceren als monteren.
Vanaf 1 januari 2004 zijn de formules DA, DA D'Attance en STIP samengevoegd tot één winkelmerk: DA. Deze samenvoeging is gepaard gegaan met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl die ook in de winkels tot uitdrukking wordt gebracht. Na de restyling zullen de winkels in de winkelstraat te herkennen zijn als DA drogisterij/parfumerie in de nieuwe stijl.
Bijlage: - Nieuw DA logo
- Foto contractondertekening, links directeur Reklaspits de heer T. Spits en rechts
directeur Dynadro de heer W. Slob.
Ingezonden persbericht