Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Schiphol-Rijk, 3 mei 2004

ATP van start met multimediale campagne

Klaar voor de start?

Vandaag, 3 mei, start ATP, The Advanced Travel Partner met de multimediale campagne 'Klaar voor de start?' Deze eerste actie uit een reeks van vier heeft als thema: 'Is uw parkeerticket hét ticket naar het EK Voetbal in Portugal?'. Het aanjagen van de actie vindt plaats door het domein rondom de betaalautomaten op Schiphol en Rotterdam Airport te voorzien van levensgrote posters en stickers. De parkeerkwitanties worden bedrukt met de campagne slogan en met een unieke code, waarmee men kans maakt op de reis naar Euro 2004 in Portugal.

De multimediale campagne heeft een landelijk bereik en bestaat uit een sms- en belactie, ondersteund door radiocommercials op BNR Nieuwsradio en advertenties in het Financieele Dagblad. Tevens is de website www.atp.nl/klaarvoordestart hier speciaal voor ingericht. Op Schiphol en Rotterdam Airport worden er tot aan het einde van het jaar alleen al 625.000 reizigers bereikt. De eerste actie 'Is uw parkeerticket het ticket naar het EK Voetbal in Portugal?' loopt tot 11 juni 2004.

Deze multimediale campagne is een onderdeel van de samenwerkingsovereenkomst tussen ATP, The Advanced Travel Partner, Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio.

-Einde Bericht-

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht