Ingezonden persbericht


ProClarity International benoemt Caroline Weterings tot account manager Benelux

's-Hertogenbosch, 3 mei 2004 - ProClarity, leverancier van analytische softwareoplossingen voor beslissingsondersteuning, heeft Caroline Weterings benoemd tot account manager Benelux. Zij is in deze functie verantwoordelijk voor de sales van de ProClarity-oplossingen in de Benelux en voor de verdere uitbouw van het partnerkanaal.

Weterings heeft ruim 15 jaar ervaring in partner- en large account-sales. Zij was onder meer Dealer Manager bij Dupaco en Account Manager bij Oracle Nederand voor het segment Energie en voor enkele telecomaccounts. Bij BWise was ze als Senior Account Manager verantwoordelijk voor het financiële segment.

Weterings zegt over haar overstap: "De Business Intelligence-arena groeit snel. ProClarity biedt hiervoor een zeer gebruiksvriendelijke softwareoplossing die ervoor zorgt dat decision makers de juiste beslissingen kunnen nemen op het juiste tijdstip. De software is heel makkelijk aan te passen aan snel veranderende omgevingen en kan grote groepen gebruikers laten profiteren van centraal opgeslagen businesslogica. Hierdoor wint een onderneming kostbare tijd en kan gerichter sturen."

###

Over ProClarity Corporation
ProClarity levert analytische softwareoplossingen die de snelheid vergroten waarmee bedrijven gefundeerde beslissingen nemen en op basis daarvan de bedrijfsprestaties verbeteren. ProClarity levert vanaf 1995 innovatieve analyseoplossingen aan Global 3000-bedrijven. ProClarity verzekert ze van een maximale ROI op technologie-investeringen en van oplossingen op maat voor bedrijfs- en beslissingsprocessen. Het hoofdkantoor van ProClarity staat in Boise, Idaho (VS), en het bedrijf heeft regionale verkoop- en servicekantoren in Europa en Azië. Het internationale hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. ProClarity ondersteunt momenteel ruim 1.600 klanten wereldwijd. De analyseoplossingen van ProClarity helpen bedrijven als ABN AMRO, AT&T, GE Capital, Reuters, Reckitt Benckiser, Kerry Foods, Siemens, Scottish & NewCastle Retail en Telewest bij het meten, voorspellen en optimaliseren van hun bedrijfsprestaties door het faciliteren van betere samenwerking en accurater beslissingen.

Ingezonden persbericht