04-05-2004
Customer Support Center in Turijn
Iveco heeft de laatste jaren meer dan 2 miljard euros geïnvesteerd in
een volledig herziene produkt aanbod. Daarnaast heeft Iveco ook nieuwe
centras ingericht voor haar klanten. Een daarvan is de « Customer
Support Center ».
Dit internationaal centrum groepeerd alle naverkoopsaktiviteiten,
technische opleiding, diagnose en technische hulp om de vragen uit de
verschillende markten te beantwoorden.
De invulling van deze taken bestaan al lang bij Iveco, maar waren
ondergebracht in verschillende strukturen.
Het samenbrengen in hetzelfde gebouw, vergemakelijkt het uitwisselen
van informatie en laat een betere opvolging van klantreakties toe
alsmede het oplossen van mogelijke problemen.
De Customer Support Center is gevestigd in Turijn, op de route naar
Milaan, en ondergebracht in een prachtig gebouw met een oppervlakte
van 9000 m2, ontworpen door het architectenbureau Gabetti-Isola. Het
gaat om een investering van 18 miljoen euros, waar 150 mensen aan het
werk zijn en circa 7500 techniekers per jaar opgeleid worden.
De Customer Support Center groupeerd de « Client Center » (24/24h
service), de « Product academy », de « Serviceability » en de dienst
Technische Documentatie.
BedrijfsautoRAI