Ingezonden persbericht
CenE Bankiers kiest voor Schoep & Van der Toorn
Amsterdam, 6 mei 2004 - CenE Bankiers heeft voor haar nieuwe campagne
gekozen voor communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn. Aan de keuze
voor het Amsterdamse bureau ging een pitch vooraf waaraan ook Red Cell not
just film, Young & Rubicam en Prins Walvisch deelnamen.
Het pr-account van CenE Bankiers was al in handen van Schoep & Van der
Toorn. CenE Bankiers specialiseert zich als private bank in het leveren van
financiële diensten voor specifieke groepen vermogende particulieren en
ondernemers. Het creatief concept van de nieuwe campagne voor de Utrechtse
private bank - onderdeel van ING Groep - onderstreept de toegevoegde waarde
van het bankierschap. De campagne zal onder meer bestaan uit billboards en
radiocommercials.
Over Schoep & Van der Toorn
Schoep & Van der Toorn voegt als creatief marketing en
communicatieadviesbureau voor opdrachtgevers effectieve waarde toe op het
snijvlak van markt, omgeving en organisatie. We doen dit door op
onconventionele wijze verbanden te leggen, consequenties te overzien en
betekenisvolle oplossingen te ontwikkelen. Door deze aanpak zijn we in
staat - volstrekt middelenvrij - inspirerende concepten te bedenken en
verrassend werk te maken.
Als full-servicebureau kunnen we die belofte waarmaken, omdat we alle
belangrijke disciplines onder een dak hebben; corporate communicatie,
branding en marketing. maar ook interactieve communicatie, public relations
en onderzoek.
Ingezonden persbericht