Ingezonden persbericht


CenE Bankiers kiest voor Schoep & Van der Toorn

Amsterdam, 6 mei 2004 - CenE Bankiers heeft voor haar nieuwe campagne gekozen voor communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn. Aan de keuze voor het Amsterdamse bureau ging een pitch vooraf waaraan ook Red Cell not just film, Young & Rubicam en Prins Walvisch deelnamen.

Het pr-account van CenE Bankiers was al in handen van Schoep & Van der Toorn. CenE Bankiers specialiseert zich als private bank in het leveren van financiële diensten voor specifieke groepen vermogende particulieren en ondernemers. Het creatief concept van de nieuwe campagne voor de Utrechtse private bank - onderdeel van ING Groep - onderstreept de toegevoegde waarde van het bankierschap. De campagne zal onder meer bestaan uit billboards en radiocommercials.

Over Schoep & Van der Toorn
Schoep & Van der Toorn voegt als creatief marketing en communicatieadviesbureau voor opdrachtgevers effectieve waarde toe op het snijvlak van markt, omgeving en organisatie. We doen dit door op onconventionele wijze verbanden te leggen, consequenties te overzien en betekenisvolle oplossingen te ontwikkelen. Door deze aanpak zijn we in staat - volstrekt middelenvrij - inspirerende concepten te bedenken en verrassend werk te maken.

Als full-servicebureau kunnen we die belofte waarmaken, omdat we alle belangrijke disciplines onder een dak hebben; corporate communicatie, branding en marketing. maar ook interactieve communicatie, public relations en onderzoek.



Ingezonden persbericht