HSP COMMUNICATIE
Nieuwegein, mei 2004
Leenart & Heemskerk bekroont 10-jarig bestaan met winnen Telesales Team Trophy
Met een team van 12 vrijwilligers wist call- en contactcenter Leenart
& Heemskerk voor de vierde opeenvolgende keer in de prijzen te vallen
bij de jaarlijkse strijd om de Telesales Team Trophy. Na brons, goud
en zilver werd het dit jaar weer goud voor de enthousiaste agents van
Leenart & Heemskerk uit Nieuwegein.
De 14 deelnemende callcenters kregen deze keer de opdracht om fondsen
te werven voor de Clini Clowns. In twee weken tijd werd liefst 120.000
euro binnengehaald. De jury roemde met name de hoogte van het geworven
bedrag, de kwaliteit van de calls en de totaalaanpak van de winnaar op
het gebied van rapportage en inventief projectmanagement.
Directeur Robbert Heemskerk sprak van een gouden randje om het
10-jarig bestaan van zijn bedrijf dat toevallig dezelfde week gevierd
werd: 'Natuurlijk weten we wat onze 550 medewerkers kunnen, maar het
winnen van zo'n trophy blijft iets speciaals. Ik denk dat we het
vooral te danken hebben aan ons integrale projectmanagement en aan de
toewijding van onze agents. We hebben er deze keer alles uitgehaald
wat erin zit, met een bereik van liefst 98%. Daarbij komt dat
fundraising één van onze specialismen is, naast consumentgerichte
outbound telesales voor de sectoren telecom, energie en overheid. Vier
keer achter elkaar in de prijzen; het zegt wel iets over continuïteit
en mentaliteit binnen ons nog jonge organisatie'.
Einde Persbericht