HSP COMMUNICATIE

Nieuwegein, mei 2004

Leenart & Heemskerk bekroont 10-jarig bestaan met winnen Telesales Team Trophy

Met een team van 12 vrijwilligers wist call- en contactcenter Leenart & Heemskerk voor de vierde opeenvolgende keer in de prijzen te vallen bij de jaarlijkse strijd om de Telesales Team Trophy. Na brons, goud en zilver werd het dit jaar weer goud voor de enthousiaste agents van Leenart & Heemskerk uit Nieuwegein.

De 14 deelnemende callcenters kregen deze keer de opdracht om fondsen te werven voor de Clini Clowns. In twee weken tijd werd liefst 120.000 euro binnengehaald. De jury roemde met name de hoogte van het geworven bedrag, de kwaliteit van de calls en de totaalaanpak van de winnaar op het gebied van rapportage en inventief projectmanagement.

Directeur Robbert Heemskerk sprak van een gouden randje om het 10-jarig bestaan van zijn bedrijf dat toevallig dezelfde week gevierd werd: 'Natuurlijk weten we wat onze 550 medewerkers kunnen, maar het winnen van zo'n trophy blijft iets speciaals. Ik denk dat we het vooral te danken hebben aan ons integrale projectmanagement en aan de toewijding van onze agents. We hebben er deze keer alles uitgehaald wat erin zit, met een bereik van liefst 98%. Daarbij komt dat fundraising één van onze specialismen is, naast consumentgerichte outbound telesales voor de sectoren telecom, energie en overheid. Vier keer achter elkaar in de prijzen; het zegt wel iets over continuïteit en mentaliteit binnen ons nog jonge organisatie'.

Einde Persbericht