Gemeente Den Helder

06-05-2004
Vergaderingen week 20

Donderdag 6 mei 2004: commissie Stadsontwikkeling en beheer (SOB). Aanvang 19.00 uur.
Op de agenda staat het voorstel tot besteding van de gelden voor stedelijke vernieuwing (reservefonds stads- en dorpsvernieuwing, reguliere ISV-gelden en UNA/ISV-gelden).

Dinsdag 11 mei 2004: adviesraad Ouderenbeleid. Aanvang 13.30 uur in kamer 0.02 op de de begane grond van het stadhuis. Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- evaluatie cursusmiddag 19 april 2004

- ingekomen post

- vergaderdata nieuw seizoen

Dinsdag 11 mei 2004: JongerenAdviesRaad (JAR). Aanvang 19.30 uur in kamer 0.08/0.10 op de begane grond van het stadhuis. Op de agenda staan onder andere de volgende onderwerpen:
- veiligheid en meldpunt schoolterreur

- trainingsweekend Blooming

- stand van zaken jongerenwebsite, Codename Future, samenwerking NJR, evenementenplan, Go Local, Uitwisseling en JAR-on-School

U kunt bij de vergaderingen van de raadscommissies inspreken. Het maakt niet uit of dat onderwerp op de agenda staat. Uiteraard moet het wel over een thema gaan dat thuishoort in de desbetreffende vergadering.Tijdens iedere commissievergadering is voor spreekrecht in totaal maximaal een half uur beschikbaar. Uiterlijk 24 uur voor aanvang van de vergadering meldt u bij de griffie dat u wilt inspreken, telefoon (0223) 678105. Elke spreker krijgt vijf minuten het woord. Mochten er meer dan zes sprekers zijn, dan verdeelt de voorzitter van de commissie het halfuur evenredig onder het aantal sprekers.
U kunt niet inspreken over een besluit van het gemeentebestuur waartegen bezwaar of beroep bij de rechter openstaat of heeft opengestaan. Ook kunt u het woord niet voeren over benoemingen, keuzen, voordrachten of aanbevelingen van personen, als het op grond van artikel 9:1 van de Algemene Wet Bestuursrecht mogelijk is een klacht in te dienen. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de griffie, telefoon (0223) 678105.

De vergaderingen vinden plaats in het stadhuis aan de Drs. F. Bijlweg 20. De volledige agenda kunt u nalezen op deze website onder de rubriek Bestuur & Politiek/vergaderingen. Een print van de agenda kunt u afhalen bij het Centraal Informatiepunt in het stadhuis, geopend van 08.00 tot 17.00 uur, donderdags tot 19.30 uur.