Gemeente Doorn


Algemene zaken / week 19

Vergadering commissies gemeenteraad

Vanaf 11 mei 2004 vergaderen de reguliere gemeenteraadscommissies. Deze vergaderingen vinden zoals gebruikelijk plaats in de raadzaal. Voor de behandeling van iedere agendapunt bestaat de mogelijkheid het woord te voeren. Tevens is het mogelijk spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken, dienen dit voor aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier.

Voor de commissie Grondgebied is de commissiegriffier mevrouw M. Numan; voor de commissie Algemene Bestuurszaken en Middelen is de waarnemend griffier mevrouw H. Knibbe; voor de commissie bevolking is de griffier mevrouw A. van Iwaarden.

Op dinsdag 11 mei 2004 vergadert vanaf 19.30 uur de commissie Grondgebied in de raadzaal. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening

2. Vaststelling van de agenda

3. Verslag commissievergadering 13 april 2004
4. Open vragen ronde voor de burgers

5. Ingekomen stukken:

+ Geluidsniveaukaart

6. Mededelingen van de wethouder ter informatie
+ wijze van aanbesteding (argumentatie DHV)
+ bijdrage Heuvelrug Wonen plaatsen containers
7. Vaststellen jaarrekening 2003

8. Burap

9. Delegatiebesluit art. 19.1 WRO Remise 6
10. Delegatiebesluit art. 19.1 WRO Papiercontainers Buurtweg
11. Besluitenlijsten college

12. Rondvraag

13. Sluiting

Op woensdag 12 mei 2004 vergadert vanaf 19.30 uur de commissie Bevolking in de raadzaal. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening.

2. Vaststelling van de agenda.

3. Verslag van de op 14 april 2004 gehouden vergadering
4. Open vragenronde voor burgers.

5. Privatisering van de sport (inclusief DHC)
6. Stand van zaken project Cultuurhuis

7. Doorcentralisatie beheer gebouwen Revius Lyceum Doorn
8. Raadsvoorstel vaststelling jaarrekening 2003
9. Bestuursrapportage (Burap)

10. Raadsvoorstel Verleden, heden en toekomst openbare bibliotheek Doorn

11. Ingekomen stukken Besluitenlijsten B&W

12. Mededelingen van de wethouder

13. Rondvraag en inventarisatie agendapunten volgende vergadering
14. Sluiting.

Op donderdag 13 mei 2004 vergadert vanaf 19.30 uur de commissie Algemene Bestuurszaken en Middelen in de raadzaal. De voorlopige agenda luidt als volgt:

1. Opening.

2. Vaststelling van de agenda.

3. Vaststelling van het verslag van de vergadering van de commissie Algemene Bestuurszaken en Middelen van 15 april 2004.
4. Open vragenronde voor burgers.

5. Ingekomen stukken en mededelingen.

Mededeling jumelage Doorn-Victoria

6. Meerjarenoverzicht 2004-2007.

7. Wijziging referendumverordening.

8. Bestuurlijke organisatie Heuvelrug.

9. Overzicht inhuur personeel.

10. Vaststelling jaarrekening 2003.

11. Burap.

12. Begrotingswijzigingen.

13. Besluitenlijsten college.

14. Rondvraag.

15. Sluiting.

Gemeentelijke instellingen gesloten

Het gemeentehuis, de gemeentewerf en het KCA-depot zijn gesloten op:
* vrijdag 21 mei (dag na Hemelvaartsdag)

Overlegorgaan np utrechtse heuvelrug

Het Overlegorgaan van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug vergadert op donderdag

10 juni 2004 van 09.30-12.00 uur in de Statenzaal van het Provinciehuis te Utrecht.

Deze vergadering is openbaar.
Besproken worden o.a. de onderwerpen:

* Eindrapport Sterrenteam Mollenbos

* Project Poorten en Bezoekerscentra

* Plan van aanpak Edelherten

* Projecten 2005

De agendastukken liggen op het gemeentehuis ter inzage vanaf dinsdag 8 juni.