Travel Unie International Nederland N.V.
NIEUWE PRIJSBIJLAGE ...
NIEUWE PRIJSBIJLAGE VOOR HOLLAND INTERNATIONAL ZOMERBROCHURE NEW YORK
Tweede editie met verlaagde KLM-tarieven maakt 'The Big Apple' nóg
aantrekkelijker
Rijswijk, woensdag 11 mei 2004 - Reisexpert Holland International
brengt dankzij onder andere prijsverlagingen van de KLM, de tweede
editie uit van de prijsbijlage van haar succesvolle brochure 'New York
zomer 2004'. Met de eerdere scherpe inkoop en de extra verlaagde KLM
tarieven is een verblijf in 'The Big Apple' nog aantrekkelijker.
KLM heeft onlangs haar tarieven op New York verlaagd. Marketing
manager Mark van Nieuwkerk voor Holland International: "Samen met de
momenteel uiterst gunstige Dollarkoers en de nog steeds toenemende
populariteit van New York, is een bezoek aan 'The Big Apple'
interessanter dan ooit. Met de tweede editie van de uitgebreide
Holland International brochure 'New York zomer 2004' hebben alle ANVR
reisbureaus altijd het meest complete én gunstig geprijsde New York
programma in handen." Het is reeds mogelijk om een 4-daagse vliegreis
inclusief 2 hotelovernachtingen in New York te boeken voor ¬ 398 per
persoon.
Uitgebreid aanbod
Mark van Nieuwkerk is enthousiast over de goedlopende stedenreizen
naar New York: "Die stijgende belangstelling is goed te verklaren.
Onze zomerbrochure biedt maar liefst 31 accommodaties voor elk budget;
een zeer uitgebreid aanbod met interessante extra's, variërend van de
onmisbare New York Pass, spetterende Broadway Shows, spectaculaire
helikopter vluchten, romantische diner cruises, opzwepende gospel
tours tot de populaire 'Sex and the City Tour'. En natuurlijk de
meerdere dagelijkse vluchtmogelijkheden (met KLM, Continental of Delta
Airlines) vanaf Amsterdam en Brussel op Newark en JFK, sluiten
naadloos aan op onze klantenvraag. Samen met heldere plattegronden van
de stad en de metro, informatieve wijkinformatie, interessante
city-secrets en de uitgebreide vervoers- en vluchtinformatie, maakt
dit alles onze brochure tot dé inspiratiebron voor een succesvolle
City-Trip naar deze wereldstad!".
Alle ANVR reisbureaus beschikken inmiddels over de nieuwe prijsbijlage
voor de New Yorp brochure.
___________________________________________________ Noot voor de
redactie (niet bestemd voor publicatie):
Op verzoek is een digitale afbeelding van de cover van de New
York-brochure van Holland International beschikbaar.
Holland International is hét reismerk van TUI Nederland met de
breedste vakantie-ervaring. Holland International is de betrouwbare
reisexpert met een gevarieerd aanbod. Holland International blíjft
voor haar reizigers op zoek naar het andere: aparte plekjes,
bijzondere hotels, speciale excursies en pluspakketten. Holland
International is aangesloten bij ANVR, SGR, SGC en Calamiteitenfonds.
De Marketing manager van Holland International in Rijswijk is Mark van
Nieuwkerk. Holland International. Mijn mooiste tijd van het jaar.
Www.hollandinternational.nl.
Nadere informatie kan worden verkregen van de manager Communicatie van
TUI Nederland NV, Jaap de Carpentier Wolf, bereikbaar via telefoon:
070-3266120, mobiel: 06-22231248, per telefax: 070-3266765 of per
email: pers@tui.nl. Post kan worden gericht aan: TUI Nederland NV,
Afdeling Communicatie, Postbus 157, 2280 AD te Rijswijk.
Www.tuinederland.nl/pers
TUI Nederland NV is marktleider in de Nederlandse reiswereld en voert
onder meer de merken Arke, Holland International, KRAS, Isropa Reizen,
Panta Reizen, De Boer & Wendel, Discovery, ROBINSON, Seat Only en
Zeetours Cruises. De retailgroep van TUI Nederland NV omvat circa 157
eigen en 63 franchise World of TUI Reisbureaus. Verder is TUI
Nederland in de reiswereld actief met Holland International
Destination Management; Holland International Rondvaart en Excursies;
en Group & Incentive Travel. TUI Nederland is een onderdeel van TUI
AG, het grootste Europese reisconcern. TUI Nederland. Let's make
people smile! Www.tuinederland.nl.