Travel Unie International Nederland N.V.

NIEUWE PRIJSBIJLAGE ...
NIEUWE PRIJSBIJLAGE VOOR HOLLAND INTERNATIONAL ZOMERBROCHURE NEW YORK

Tweede editie met verlaagde KLM-tarieven maakt 'The Big Apple' nóg aantrekkelijker

Rijswijk, woensdag 11 mei 2004 - Reisexpert Holland International brengt dankzij onder andere prijsverlagingen van de KLM, de tweede editie uit van de prijsbijlage van haar succesvolle brochure 'New York zomer 2004'. Met de eerdere scherpe inkoop en de extra verlaagde KLM tarieven is een verblijf in 'The Big Apple' nog aantrekkelijker.

KLM heeft onlangs haar tarieven op New York verlaagd. Marketing manager Mark van Nieuwkerk voor Holland International: "Samen met de momenteel uiterst gunstige Dollarkoers en de nog steeds toenemende populariteit van New York, is een bezoek aan 'The Big Apple' interessanter dan ooit. Met de tweede editie van de uitgebreide Holland International brochure 'New York zomer 2004' hebben alle ANVR reisbureaus altijd het meest complete én gunstig geprijsde New York programma in handen." Het is reeds mogelijk om een 4-daagse vliegreis inclusief 2 hotelovernachtingen in New York te boeken voor ¬ 398 per persoon.

Uitgebreid aanbod
Mark van Nieuwkerk is enthousiast over de goedlopende stedenreizen naar New York: "Die stijgende belangstelling is goed te verklaren. Onze zomerbrochure biedt maar liefst 31 accommodaties voor elk budget; een zeer uitgebreid aanbod met interessante extra's, variërend van de onmisbare New York Pass, spetterende Broadway Shows, spectaculaire helikopter vluchten, romantische diner cruises, opzwepende gospel tours tot de populaire 'Sex and the City Tour'. En natuurlijk de meerdere dagelijkse vluchtmogelijkheden (met KLM, Continental of Delta Airlines) vanaf Amsterdam en Brussel op Newark en JFK, sluiten naadloos aan op onze klantenvraag. Samen met heldere plattegronden van de stad en de metro, informatieve wijkinformatie, interessante city-secrets en de uitgebreide vervoers- en vluchtinformatie, maakt dit alles onze brochure tot dé inspiratiebron voor een succesvolle City-Trip naar deze wereldstad!".

Alle ANVR reisbureaus beschikken inmiddels over de nieuwe prijsbijlage voor de New Yorp brochure.

___________________________________________________ Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie):

Op verzoek is een digitale afbeelding van de cover van de New York-brochure van Holland International beschikbaar.

Holland International is hét reismerk van TUI Nederland met de breedste vakantie-ervaring. Holland International is de betrouwbare reisexpert met een gevarieerd aanbod. Holland International blíjft voor haar reizigers op zoek naar het andere: aparte plekjes, bijzondere hotels, speciale excursies en pluspakketten. Holland International is aangesloten bij ANVR, SGR, SGC en Calamiteitenfonds. De Marketing manager van Holland International in Rijswijk is Mark van Nieuwkerk. Holland International. Mijn mooiste tijd van het jaar. Www.hollandinternational.nl.

Nadere informatie kan worden verkregen van de manager Communicatie van TUI Nederland NV, Jaap de Carpentier Wolf, bereikbaar via telefoon: 070-3266120, mobiel: 06-22231248, per telefax: 070-3266765 of per email: pers@tui.nl. Post kan worden gericht aan: TUI Nederland NV, Afdeling Communicatie, Postbus 157, 2280 AD te Rijswijk. Www.tuinederland.nl/pers

TUI Nederland NV is marktleider in de Nederlandse reiswereld en voert onder meer de merken Arke, Holland International, KRAS, Isropa Reizen, Panta Reizen, De Boer & Wendel, Discovery, ROBINSON, Seat Only en Zeetours Cruises. De retailgroep van TUI Nederland NV omvat circa 157 eigen en 63 franchise World of TUI Reisbureaus. Verder is TUI Nederland in de reiswereld actief met Holland International Destination Management; Holland International Rondvaart en Excursies; en Group & Incentive Travel. TUI Nederland is een onderdeel van TUI AG, het grootste Europese reisconcern. TUI Nederland. Let's make people smile! Www.tuinederland.nl.