14-5-2004
De Daewoo LCD TV actieweken
Van 1 mei tot en met 30 juni 2004 zijn de Daewoo LCD TV actieweken van
kracht. De campagne draait om de aanschaf van een nieuwe Daewoo met
een LCD TV van het merk LG.
De slogan van de LCD TV actieweken is Nederland gaat plat. Hiermee
wordt gerefereerd aan het platte scherm van de TV en aan de
sportevenementen als het EK voetbal, de Tour de France en de
Olympische Spelen, waarbij Nederland veelal plat ligt.
Iedereen die in de periode van 1 mei tot en met 30 juni 2004 een
nieuwe Daewoo koopt krijgt een nieuwe Daewoo en een LCD TV. De
flatscreen televisie is van het merk LG, heeft een beeldscherm van 66
cm en een waarde van 2.499,-.
Zo koopt een klant een Daewoo Matiz met een LCD TV voor de prijs van
8.345,-. Deze prijs is dezelfde als die men dient te betalen voor
alleen de Matiz. De Daewoo LCD TV actieweken gelden voor alle
modellen, dus ook de nieuwe Lacetti. Alle andere acties en/of
actiemodellen zijn echter uitgesloten.
Deze actie wordt uitgevoerd in samenwerking met LG Electronics.
AutoRai