AutoRai

14-5-2004

De Daewoo LCD TV actieweken

Van 1 mei tot en met 30 juni 2004 zijn de Daewoo LCD TV actieweken van kracht. De campagne draait om de aanschaf van een nieuwe Daewoo met een LCD TV van het merk LG.

De slogan van de LCD TV actieweken is Nederland gaat plat. Hiermee wordt gerefereerd aan het platte scherm van de TV en aan de sportevenementen als het EK voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen, waarbij Nederland veelal plat ligt.

Iedereen die in de periode van 1 mei tot en met 30 juni 2004 een nieuwe Daewoo koopt krijgt een nieuwe Daewoo en een LCD TV. De flatscreen televisie is van het merk LG, heeft een beeldscherm van 66 cm en een waarde van 2.499,-.

Zo koopt een klant een Daewoo Matiz met een LCD TV voor de prijs van 8.345,-. Deze prijs is dezelfde als die men dient te betalen voor alleen de Matiz. De Daewoo LCD TV actieweken gelden voor alle modellen, dus ook de nieuwe Lacetti. Alle andere acties en/of actiemodellen zijn echter uitgesloten.

Deze actie wordt uitgevoerd in samenwerking met LG Electronics.