Ingezonden persbericht

Magic Marketing: ontraditioneel marketingnetwerk

RIDDERKERK, 20040515 -- Annedien Hoen (entrepreneur, grafisch designer en marketeer) signaleerde twee trends: Veel bedrijven zijn bureaubeu en de netwerkorganisatie maakt zijn opmars. In reactie hierop riep zij Magic Marketing in het leven.


Magic Marketing is een netwerkorganisatie van ervaren marketeers, ideemakers en verbinders, met een nadruk op creativiteit en het creëren van meerwaarde door een bezielde benadering.
Op de site omschrijven ze zichzelf als volgt: "Our synergy is creating value and valueing creativity. We are thinkers, doers, rebels, rascals, strategists, designers. We add energy to companies, brands, concepts and startups."

Zonder echte vestigingsplaats, een verzameling track records in plaats van één portfolio en gebruikmakend van woorden als 'bezieling' en 'energie' roep je natuurlijk vragen op.

Annedien Hoen over haar initiatief:
"Ik hou van marketing, vind het belangrijk om bewust in het leven te staan, mensen met elkaar te verbinden en creativiteit niet te verwetenschappelijken of hapklaar te maken voor de klant. Maar al te vaak wordt geprobeerd de magische vonk van een goed idee, de ziel van een bedrijf of merk te vangen. Mijn visie is om het niet van mysterie te ontdoen maar om die mysterieuze kracht juist te koesteren en er bewust mee te werken.
De mensen die ik heb gevraagd om Magic Marketeer te zijn passen voor mij in het profiel van talent, integriteit, creativiteit en eigenheid dat ik voor ogen heb bij een vernieuwende organisatie. Op die manier kunnen wij onze klanten op een inspirerende, maar niettemin zeer strategische en waardevolle manier helpen."

Voor meer informatie en uitgebreide profielen van de leden van Magic Marketing:
www.magicmarketing.nl




Ingezonden persbericht