WGCC

Unamic BV treedt toe tot de Werkgeversvereniging Callcenters

Unamic BV treedt toe tot de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC)

Unamic BV is toegetreden tot de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC).
Unamic is opgericht in augustus 1999 met het doel een servicegericht bedrijf neer te zetten, waarin algemene commerciële ervaring wordt gecombineerd met onovertroffen klantcontact. Unamic heeft zich gespecialiseerd in het bedenken, organiseren, uitvoeren en continu verbeteren van de wijze waarop bedrijven met klantprocessen omgaan. Unamic werkt onder andere voor ondernemingen die actief zijn in de volgende branches: nuts, telecom, bank & verzekeringswezen, logistieke sector, ICT en internet, overheid. Het bedrijf beschikt over ongeveer 100 seats, De directie wordt gevoerd door Jeroen ten Haave.

De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde dienstverlening verzorgen. De WGCC bundelt en behartigt de belangen van alle professionele callcenters in Nederland. Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij van eminent belang. Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en scholing.

Nadere informatie voor de pers

Herman Nieuwenhuis
Telefoon 06 53 58 60 57

17 mei 04 13:50