WGCC
Unamic BV treedt toe tot de Werkgeversvereniging Callcenters
Unamic BV treedt toe tot de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC)
Unamic BV is toegetreden tot de Werkgeversvereniging Callcenters
(WGCC).
Unamic is opgericht in augustus 1999 met het doel een servicegericht
bedrijf neer te zetten, waarin algemene commerciële ervaring wordt
gecombineerd met onovertroffen klantcontact. Unamic heeft zich
gespecialiseerd in het bedenken, organiseren, uitvoeren en continu
verbeteren van de wijze waarop bedrijven met klantprocessen omgaan.
Unamic werkt onder andere voor ondernemingen die actief zijn in de
volgende branches: nuts, telecom, bank & verzekeringswezen, logistieke
sector, ICT en internet, overheid. Het bedrijf beschikt over ongeveer
100 seats, De directie wordt gevoerd door Jeroen ten Haave.
De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in
opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde
dienstverlening verzorgen. De WGCC bundelt en behartigt de belangen
van alle professionele callcenters in Nederland. Kwaliteitsbewaking is
voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij van eminent belang.
Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden als
arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en scholing.
Nadere informatie voor de pers
Herman Nieuwenhuis
Telefoon 06 53 58 60 57
17 mei 04 13:50