SUPPORTSOFT INC.
SupportSoft wint vooraanstaande Europese telecom-klant: ...
SupportSoft wint vooraanstaande Europese telecom-klant: Royal KPN
Nederland (KPN)
REDWOOD CITY, Californië, May 18/PRNewswire/ --
- DSL-serviceprovider kiest drie producten van SupportSoft voor
serviceautomatisering
SupportSoft, Inc. (Nasdaq: SPRT), een van de belangrijkste
leveranciers van Real-Time Service Management (RTSM(TM))-software,
kondigde vandaag aan dat de vooraanstaande leverancier van
telecommunicatiediensten in Nederland, Royal KPN Nederland (KPN) heeft
besloten haar standaardisering uit te voeren met behulp van de Service
Automation Suite (TM) for Broadband van SupportSoft, een
softwareplatform dat het serviceproviders wereldwijd mogelijk maakt om
op de best mogelijke wijze hun dienstverlening te beheren en
automatiseren: betrouwbaar, constant en rendabel.
De Service Automation Suite for Broadband van SupportSoft is
ontworpen om KPN te helpen bij het leveren van real-time diensten en
ondersteuning aan meer dan 746.000 DSL-klanten. KPN heeft ook de
SmartAccess-softwareoplossing van SupportSoft gekocht. Deze software
kan automatisch de installatie van een hoge-snelheid data-aansluiting
vergemakkelijken met behulp van gestandaardiseerde CPE (Customer
Premises Equipment)-configuratietechnologie. Tenslotte heeft KPN de
Knowledge Center Suite (TM) van SupportSoft gekozen om snelle en
individuele oplossingen te leveren voor 'hoe moet ik'-problemen via
geautomatiseerde teksten die met één klik van de muis beschikbaar zijn
via een service- en ondersteuningskennisbank.
KPN heeft de meest uitgebreide lokale toegangscapaciteit,
verkoopvertegenwoordiging en merknaambekendheid van alle
telecommunicatiebedrijven in Nederland, een land met meer dan zestien
miljoen inwoners. KPN is ook klant bij IP Globalnet, een belangrijke
leverancier van klantcontactcenters en wederverkoper van SupportSoft
in Europa. Eerder dit jaar heeft KPN met succes een door
SupportSoft/IP Globalnet gezamenlijk ontwikkeld
CPE-integratiesoftware-framework (1) proef gedraaid.
'KPN verwacht een sterke groei in breedband in 2004 en 2005. We
hebben de Service Automation Suite for Broadband van SupportSoft
gekozen om onze klantenservice op efficiënte wijze te helpen tegemoet
te komen aan de groeiende vraag, ' zei Pim Deenekamp, de
projectmanager voor klanten zelfhulp van KPN. 'Op grond van onze
succesvolle ervaring met het proefprogramma dat we onlangs hebben
uitgevoerd met SupportSoft en IP Globalnet, hebben we alle vertrouwen
dat we ons doel zullen bereiken.'
'KPN heeft haar vooraanstaande positie op het gebied van
telecommunicatie in Nederland en op andere plaatsen in Europa bewezen
en zal dus zeker profiteren van een blijvende klantentrouw bij de
vernieuwing van de service,' zei Walter Janssen, directeur
bedrijfsontwikkeling bij IP Globalnet. 'Het doet ons genoegen om met
hen te kunnen werken en te helpen op succesvolle wijze de voordelen
van de Service Automation Suite for Broadband van SupportSoft aan hun
groeiende breedbandklantenbestand te presenteren.'
Het doet ons genoegen KPN te kunnen toevoegen aan de groep
Europese digitale serviceproviders die SupportSoft-oplossingen hebben
gekozen om hun klantenservice uit te breiden en te automatiseren,' zei
Radha Basu, de voorzitter en algemeen directeur van SupportSoft.
'Aangezien de groei in breedband in Europa zich uitbreidt, begrijpen
op de toekomst gerichte providers dat klantenondersteuning de sleutel
kan zijn tot het concurrerend verwerven en behouden van klanten. Als
partner van IP Globalnet bevindt SupportSoft zich in de juiste positie
om belangrijke Europese telecommunicatiebedrijven, waaronder KPN, te
helpen van deze trend gebruik te maken.'
Informatie over IP Globalnet
IP Globalnet (www.ip-globalnet.com) levert diensten en
technologieën die het organisaties mogelijk maken om op efficiënte
wijze de groeiende, complexe stroom van multimedia-communicatie met
hun klanten, leveranciers en bedrijfspartners te beheren. Met behulp
van de Total Contact Solution van IP Globalnet kunnen klantcontacten
geoptimaliseerd worden (korter, preciezer en een kleiner volume) wat
op rendabele wijze tot verbeterde klanttevredenheid leidt. IP
Globalnet is een technologiepartner van Avaya, M-Tech, SupportSoft en
Calendra. Haar klanten zijn onder andere bedrijven als Belgacom,
Bacob, Coca-Cola, Mannesmann, KPN, Fortis, Tractebel, Reuters,
Ericsson, Bayer, Mobistar (France Telecom), Telenet, UPC, Scarlet,
Belgacom France, ING, ABN-MRO, en Sabena. Het hoofdkwartier van IP
Globalnet staat in Zaventem (België) met bijkantoren in Leuven en
Hasselt.
Informatie over SupportSoft
SupportSoft is een van de belangrijkste leveranciers van Real-Time
Service Management (RTSM(TM))-software ontworpen om technische
bedrijfsondersteuning, klantenservice en IT-infrastructuurbeheer te
versnellen en te automatiseren. Bedrijven die onze producten en
diensten hebben aangekocht zijn onder andere: ADP, Bank of America,
Cisco Systems, IBM, Procter & Gamble, Siebel Systems, Sony en Thomson
Financial. Managed service-leveranciers die onze producten hebben
gekocht om outsourced servic
aan bedrijven te leveren zijn onder andere: Accenture, ACS, CompuCom,
CSC en IBM Global Services. Digitale serviceproviders die onze
software in hun serviceaanbod hebben opgenomen zijn onder andere:
Adelphia Communications, BellSouth, Charter Communications, Comcast
Communications, Cox Communications, TeliaSonera en UPC. Kijk voor meer
informatie op www.supportsoft.com
Dit persbericht bevat op de toekomst gebaseerde uitspraken,
waaronder de verwachte voordelen van onze producten, de groei van
breedband, het verwachte gebruik van onze producten door de genoemde
klant en de implementatie door de genoemde wederverkoper. Op de
toekomst gebaseerde uitspraken zijn onderhevig aan risico's en
onzekerheden die kunnen veroorzaken dat de werkelijke resultaten
aanzienlijk verschillen van wat in deze op de toekomst gebaseerde
uitspraken is gezegd, inclusief, maar niet beperkt tot: ons vermogen
en het vermogen van onze klant om uitgebreide aanneming en aanvaarding
van onze producten te bereiken; de compatibiliteit van onze software
met hardware en software platforms die door onze klanten en hun
klanten nu of in de toekomst gebruikt worden; systeemfouten die voor
de klant een onderbreking kunnen veroorzaken in het gebruik van onze
producten of diensten; het vermogen van onze software om de resultaten
teweeg te brengen voor de klanten van onze klanten; de voortgezette
samenwerking tussen SupportSoft en de wederverkoper, evenals andere
risico's die van tijd tot tijd worden beschreven in onze bij de SEC
gedeponeerde materialen. Verklaringen opgenomen in dit persbericht
zijn gebaseerd op informatie die ten tijde van dit persbericht aan
SupportSoft bekend was, en SupportSoft aanvaardt geen verplichtingen
om de informatie in dit persbericht bij te stellen.
(1) Zie persbericht: SupportSoft and IP Globalnet Deliver CPE
Integration Software Framework for DSL Providers gedateerd 29 maart,
2004.
Website: http://www.support.com
Source: SupportSoft Inc.
Media, Jennifer Massaro van SupportSoft, Inc., +1-650-556-8596, of
jennifer.massaro@supportsoft.com
18 mei 04 14:02