Telfort breidt service ondersteuning voor de BlackBerry uit

e-office maakt portalomgeving Telfort-klanten mobiel beschikbaar

Huis ter Heide, 18 mei 2004 - Telfort heeft ICT-dienstverlener e-office, specialist in het optimaliseren van werkomgevingen voor professionals, ingeschakeld voor de ondersteuning van de zakelijke Telfort-abonnees bij het gebruik van BlackBerry. Hierdoor is Telfort in staat om deze klanten een optimale service aan te bieden. De BlackBerry is de oplossing voor het mobiel raadplegen van e-mail, agenda en andere bedrijfsinformatie. Hiermee kunnen zakelijke abonnees van Telfort op elk gewenst moment, op iedere locatie, via hun BlackBerry-informatie, kennis en expertise mobiel raadplegen, afkomstig uit de portalomgeving van hun eigen bedrijf.

De voornaamste reden dat Telfort voor e-office koos, ligt in de uitstekende kennis van Microsoft Exchange en Lotus Domino. De kennis van e-office gecombineerd met de jarenlange ervaring van Telfort met de BlackBerry, maakt de samenwerking uniek. Hierdoor is Telfort in staat om klanten een passende oplossing aan te bieden.

"e-office is ruim 13 jaar expert op het gebied van het verbeteren van werkprocessen in kantooromgevingen", licht Roland Hameeteman, directeur en oprichter van e-office, toe. "Dit doen wij door de inzet van portaloplossingen. Door deze portals geschikt te maken voor gebruik via mobiele devices zoals de BlackBerry, kunnen wij klanten voorzien van veilige, onderhoudsvriendelijke en schaalbare mobiele oplossingen."

Over Telfort
Telfort is een zelfstandige onderneming met een Nederlandse mentaliteit en doeltreffende oplossingen tegen scherpe tarieven. De eenvoud van mobiele communicatie staat altijd centraal. Met 1,560 miljoen geregistreerde klanten richt Telfort zich op verschillende markten, zowel consumenten en zakelijke klanten als wholesale-activiteiten. Telfort heeft met AH Mobiel, Debitel, ID&T en Tele2 wholesale-partnerships. Telfort beschikt over een netwerk van hoge kwaliteit. Ruim 99,2 procent van de Nederlandse bevolking wordt met het netwerk bereikt.

Over e-office
e-office is opgericht in 1991 en heeft zich direct vanaf het begin gespecialiseerd in het optimaliseren van de werkomgeving voor professionals. e-office richt zich met name op de realisatie van portals: complete werkomgevingen, waar kennismanagement, e-learning en samenwerken centraal staan. e-office adviseert over de manier waarop organisaties technologie kunnen inzetten om (virtuele) samenwerking te verbeteren en zo efficiënter te werken. e-office realiseert naast portals ook oplossingen voor intranet, extranet of websites. De toepassingen van e-office worden gebruikt in de financiële sector, de zakelijke dienstverlening, transport en industrie. Klanten van e-office zijn onder meer MeesPierson, GroeneLand Achmea, KPMG, Heineken, Toshiba en Koopmans. Voor de realisatie van haar oplossingen maakt e-office gebruik van de nieuwste (portal-)technologieën en werkt daartoe nauw samen met partners als IBM en Microsoft; bij beide organisaties heeft e-office de hoogste partnerstatus. Bij e-office, gevestigd in Huis ter Heide (Utrecht), werken bijna 100 specialisten. Voor meer informatie over e-office: www.e-office.com.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Telfort
Ina van der Meulen
Telefoon: 020 200 25 77
e-mail: ina.vandermeulen(at)telfort.nl

e-office
Liesbeth Boschloo
Telefoon: 030 693 05 50
e-mail: Liesbeth.Boschloo(at)e-office.com

Whizpr
Leonie Schouwenaar
Telefoon: 0317 410 483
e-mail: e-office(at)whizpr.nl