MediaPlaza


DIT SEMINAR
Introductie
Eerste nationale RFID Event Introductie
De wereld stapt over op RFID/EPC, ontdek de zakelijke kansen!

Introductie
RFID/EPC(TM) technologie gaat binnen enkele jaren de huidige barcode vervangen. Dit zal ingrijpende gevolgen hebben voor de interactie tussen ondernemingen, de manier van zakendoen en de interne organisatie van bedrijven.
Met het eerste nationale RFID Event op 19 mei 2004 willen we een platform creëren en de uitwisseling van kennis en informatie op nationaal (en Benelux) niveau bevorderen. Bedrijven worden zo aangemoedigd om de potentie van de toepassing van RFID/EPC(TM) in hun onderneming te onderzoeken.

Dit RFID Event biedt u een unieke 'inside view' in de belangrijkste ontwikkelingen op
het gebied van RFID/EPC(TM). Internationale sprekers zullen hun eerste ervaringen presenteren met de toepassing van RFID/EPC(TM). Interactieve paneldiscussies zullen inzicht verschaffen in de ontwikkelingen in specifieke industriesectoren.

Daarnaast presenteren diverse bedrijven de nieuwste RFID/EPC(TM) toepassingen in de expositieruimte. De snelle ontwikkeling én de impact van RFID/EPC(TM) technologie zullen voor ondernemingen in vele industriesectoren een continue bron van verandering vormen. Zorg dat u goed voorbereid bent om straks uw eigen toekomst vorm te geven.

Waarom zou u moeten deelnemen?
RFID/EPC(TM) technologie zal de supply chain van bedrijven in diverse industriesectoren totaal gaan veranderen. In de VS en Europa zijn 'early adopters' in de retailsector inmiddels begonnen met het toepassen van RFID/EPC(TM).

Ook in Nederland kunnen bedrijven straks niet meer om RFID/EPC(TM) heen. Het eerste nationale RFID Event brengt een forum samen van experts uit het internationale bedrijfsleven, technologiebedrijven en zakelijke dienstverleners. Zij stellen de kernaspecten aan de orde, discussiëren over toekomstige kansen en zorgen voor praktische kennis en case studies.
Tijdens het eerste nationale RFID Event krijgt u helder zicht op de zakelijke kansen van RFID/EPC(TM). Met deze kennis kunt u straks uw eigen strategie bepalen over hoe u RFID/EPC(TM) technologie binnen uw supply chain en/of CRM kunt inzetten.