Gemeente Houten
---
Burgerjaarverslag 2003 verschenen
---
Het Houtense gemeentebestuur was in 2003 op zeer gevarieerde wijze
actief met inspraak en bewonerscontacten. Er waren veel zinvolle
ontmoetingen met inwoners. Over de gemeentelijke dienstverlening
bestaat over het algemeen een positief beeld, maar er zijn wel enkele
aandachtspunten. Dit zijn enkele conclusies uit het tweede
Burgerjaarverslag van de gemeente Houten.
---
Sinds 2002 is elke gemeente verplicht jaarlijks verslag te doen van de
kwaliteit van de dienstverlening. In het tweede Burgerjaarverslag van
Houten geeft burgemeester Lamers een algemeen beeld van de vele
contacten die het gemeentebestuur met bewoners onderhoudt. Ook gaat
zijn verslag in op de vraag hoe het gesteld is met de dienstverlening,
met de inspraak en met de wijze waarop klachten en bezwaarschriften
worden behandeld. Het Burgerjaarverslag 2003 wordt woensdag 9 juni
besproken door de raadscommissie Bestuur.
Benieuwd wat erin staat? Downloadt dan het Burgerjaarverslag 2003
rechts op deze pagina of haal een gratis exemplaar in het
Wooninformatiecentrum.
Ook op deze pagina te downloaden: het Jaarverslag klachtbehandeling
2003.
---