Gemeente Houten



---

Burgerjaarverslag 2003 verschenen

---

Het Houtense gemeentebestuur was in 2003 op zeer gevarieerde wijze actief met inspraak en bewonerscontacten. Er waren veel zinvolle ontmoetingen met inwoners. Over de gemeentelijke dienstverlening bestaat over het algemeen een positief beeld, maar er zijn wel enkele aandachtspunten. Dit zijn enkele conclusies uit het tweede Burgerjaarverslag van de gemeente Houten.

---

Sinds 2002 is elke gemeente verplicht jaarlijks verslag te doen van de kwaliteit van de dienstverlening. In het tweede Burgerjaarverslag van Houten geeft burgemeester Lamers een algemeen beeld van de vele contacten die het gemeentebestuur met bewoners onderhoudt. Ook gaat zijn verslag in op de vraag hoe het gesteld is met de dienstverlening, met de inspraak en met de wijze waarop klachten en bezwaarschriften worden behandeld. Het Burgerjaarverslag 2003 wordt woensdag 9 juni besproken door de raadscommissie Bestuur.

Benieuwd wat erin staat? Downloadt dan het Burgerjaarverslag 2003 rechts op deze pagina of haal een gratis exemplaar in het Wooninformatiecentrum.

Ook op deze pagina te downloaden: het Jaarverslag klachtbehandeling 2003.

---