24-5-2004
Shoppen in Parijs met de nieuwe Kia Picanto
De Kia Picanto is met recht een succesnummer. Hij staat krap een maand
bij de Nederlandse dealers in de showroom en er zijn al 1.000
exemplaren verkocht. Dit succes dankt hij mede aan alle aandacht die
Kia Nederland vóór de officiële introductie reeds aan het model heeft
besteed.
Gedurende de voorintroductie is de Picanto op diverse promotionele
wijzen onder de aandacht gebracht bij het grote publiek. De speciale
Picanto Paris-actie op de Picanto website was hier een onderdeel van.
Onlangs is Ingrid van Boxtel uit Oss als winnaar van deze actie naar
voren gekomen.
In maart al kregen bezoekers van de huishoudbeurs een exclusieve
'sneak preview': de pittige stadsauto was hier voor het eerst 'in het
echt' te zien. In de periode ervoor kon het compacte model op de
Picanto website van binnen en buiten uitgebreid bekeken worden. Via
deze site werd massaal meegedaan aan de speciale Picanto Paris-actie.
Deze actie was direct een groot succes. Niet alleen vielen de gratis
Picanto-gadgets in de smaak, ook de hoofdprijs (een weekend naar
Parijs voor vier personen) had een ieders aandacht. Binnen een paar
weken waren er 52.000 reacties binnen.
Vanaf heden mag Ingrid van Boxtel uit Oss zich de trotse winnaar van
de Kia Picanto Paris-actie noemen. Zij gaat binnenkort samen met drie
vrienden en/of vriendinnen een weekendje naar Parijs. Tijdens dit
weekend staan er maar liefst twee Kia Picanto's tot haar beschikking.
AutoRai