Ingezonden persbericht


P E R S U I T N O D I G I N G

Eindhoven, 25 mei 2004

Klant's mening is een vakantie waard
In ruil voor een gratis verblijf van drie nachten in een luxueuze volledig ingerichte stacaravan vraagt Vacansoleil haar klanten een mening te geven over de nieuw aangekochte camping Le Chêne Gris. Daarbij is de reisorganisator erg benieuwd naar het oordeel van de campinggasten over de plannen van de nieuw te bouwen faciliteiten, waaronder het hoofdgebouw van de camping, een nieuw sanitairgebouw en een nieuw zwembadcomplex.

Onlangs is Vacansoleil eigenaar geworden van Le Chêne Gris bij Pommeuse, een complete 3-sterren camping op 20 kilometer afstand van Disneyland Resort Parijs. Binnen korte tijd gaat Vacansoleil deze camping ingrijpend verbouwen en is daarom op zoek naar de mening van haar klanten. Impressies van de nieuw te bouwen structuren zijn op de camping op grote affiches opgehangen om een goed en duidelijk beeld te schetsen van de plannen van Vacansoleil. Deelnemende gezinnen wordt gevraagd hun oordeel, suggesties en ervaringen ter plaatse middels een enquête aan Vacansoleil door te geven. Het aanbod van Vacansoleil voor een gratis lang weekend of midweek op Le Chêne Gris is uitsluitend geldig in de maand juni.

Europese campingketen
De aankoop van de 5 ha. grote camping past in de groeistrategie van de reisorganisator. Vorig jaar is het startsein gegeven voor het grootschalig aankopen van campings. De bedoeling is dat er in de eerst komende zeven jaar 30 campings worden gekocht met een totale waarde van 300 miljoen euro. Over tien jaar zal de keten bestaan uit meer dan 100 campings met als gemeenschappelijke kenmerken kindvriendelijkheid, herkenbaarheid, kwaliteit en veiligheid.



Ingezonden persbericht