Openbare aanbesteding activerings- en reïntegratiediensten 2004
25-05-2004
De gemeente Bergh wil de uitstroom van uitkeringsgerechtigden naar de
arbeidsmarkt bevorderen. Dit gebeurt door middel van trajecten gericht
op sociale activering en gericht op deelname aan de arbeidsmarkt. De
gemeente is verantwoordelijk voor de inkoop van dergelijke trajecten
en wil deze door middel van aanbesteding inkopen.
De opdracht bestaat uit:
· Uitvoering geven aan 44 trajecten sociale activering en 39 trajecten
naar werk. In totaal gaat het om 83 trajecten. Hierbij gaat de
gemeente er vanuit dat er aan 8 jongeren een traject richting werk
dient te worden aangeboden.
· Uitgangspunt is gunning van de 83 trajecten aan maximaal 3
aannemers.
· De opdrachtnemer is minimaal verantwoordelijk voor de intake,
diagnose, opstellen van het trajectplan en de bemiddeling/nazorg.
· Voor tenminste 15 kandidaten dient het traject te eindigen in een
regulier vast dienstverband.
Adres voor aanvragen selectiedocument, het bestek en inlichtingen:
Geïnteresseerden kunnen tot 8 juni 2004 inlichtingen inwinnen bij
mevrouw M.Toonen via e-mail: mtoonen@bergh.nl of bel naar (0314) 678
869.
Adres voor de inschrijvingen:
De inschrijving dient volgens bepaalde voorschriften te zijn opgemaakt
en ingezonden. Deze staan beschreven in het selectiedocument. In elk
geval geldt dat de kosten vanwege uitbrengen van offertes niet worden
vergoed en dat het risico voor vertraging in de postbestelling bij de
inschrijver berust.
De uiterlijke datum van de ontvangst van de inschrijvingen is 11 juni
2004, op onderstaand adres:
Gemeente Bergh
De heer H. Dekkers
Afdelingshoofd a.i. Maatschappelijke Dienstverlening
Postbus 200
7040 GA s-Heerenberg
De aanbestedingsprocedure
De aanbestedingsprocedure bestaat uit twee fases:
1. In de eerste fase kunt u zich melden voor de aanbesteding. U dient
aan te tonen dat u aan de selectiecriteria kunt voldoen. Hiertoe dient
u een standaardverklaring in te sturen met bewijsstukken. Deze
standaardverklaring inclusief beschrijvingen van de verder procedure
staat vermeld in het selectiedocument Aanbesteding 2004: Inkoop
activerings- en reïntegratiediensten.
Dit selectiedocument kunt u aanvragen bij mevr. M.Toonen
(mtoonen@bergh.nl). Op basis van de kwaliteit van de organisatie en
aantoonbare ervaringen (zie selectiecriteria) worden bedrijven
geselecteerd en uitgenodigd te offreren.
2. In de tweede fase offreren deze bedrijven op basis van een
uitgebreid bestek dat aan de geselecteerde bedrijven is toegezonden en
vindt beoordeling en gunning plaats.
De gemeente Bergh behoudt zich het recht voor om het
aanbestedingstraject geheel of gedeeltelijk, tijdelijk of definitief
te stoppen. De aannemer heeft in een dergelijke situatie geen recht op
vergoeding van enigerlei kosten, gemaakt in het kader van deze
aanbesteding.
Gemeente Bergh