Gemeente Bergh

Openbare aanbesteding activerings- en reïntegratiediensten 2004 25-05-2004

De gemeente Bergh wil de uitstroom van uitkeringsgerechtigden naar de arbeidsmarkt bevorderen. Dit gebeurt door middel van trajecten gericht op sociale activering en gericht op deelname aan de arbeidsmarkt. De gemeente is verantwoordelijk voor de inkoop van dergelijke trajecten en wil deze door middel van aanbesteding inkopen.

De opdracht bestaat uit:

· Uitvoering geven aan 44 trajecten sociale activering en 39 trajecten naar werk. In totaal gaat het om 83 trajecten. Hierbij gaat de gemeente er vanuit dat er aan 8 jongeren een traject richting werk dient te worden aangeboden.

· Uitgangspunt is gunning van de 83 trajecten aan maximaal 3 aannemers.

· De opdrachtnemer is minimaal verantwoordelijk voor de intake, diagnose, opstellen van het trajectplan en de bemiddeling/nazorg.
· Voor tenminste 15 kandidaten dient het traject te eindigen in een regulier vast dienstverband.

Adres voor aanvragen selectiedocument, het bestek en inlichtingen: Geïnteresseerden kunnen tot 8 juni 2004 inlichtingen inwinnen bij mevrouw M.Toonen via e-mail: mtoonen@bergh.nl of bel naar (0314) 678 869.

Adres voor de inschrijvingen:
De inschrijving dient volgens bepaalde voorschriften te zijn opgemaakt en ingezonden. Deze staan beschreven in het selectiedocument. In elk geval geldt dat de kosten vanwege uitbrengen van offertes niet worden vergoed en dat het risico voor vertraging in de postbestelling bij de inschrijver berust.
De uiterlijke datum van de ontvangst van de inschrijvingen is 11 juni 2004, op onderstaand adres:
Gemeente Bergh
De heer H. Dekkers
Afdelingshoofd a.i. Maatschappelijke Dienstverlening Postbus 200
7040 GA s-Heerenberg

De aanbestedingsprocedure
De aanbestedingsprocedure bestaat uit twee fases:
1. In de eerste fase kunt u zich melden voor de aanbesteding. U dient aan te tonen dat u aan de selectiecriteria kunt voldoen. Hiertoe dient u een standaardverklaring in te sturen met bewijsstukken. Deze standaardverklaring inclusief beschrijvingen van de verder procedure staat vermeld in het selectiedocument Aanbesteding 2004: Inkoop activerings- en reïntegratiediensten.
Dit selectiedocument kunt u aanvragen bij mevr. M.Toonen (mtoonen@bergh.nl). Op basis van de kwaliteit van de organisatie en aantoonbare ervaringen (zie selectiecriteria) worden bedrijven geselecteerd en uitgenodigd te offreren.

2. In de tweede fase offreren deze bedrijven op basis van een uitgebreid bestek dat aan de geselecteerde bedrijven is toegezonden en vindt beoordeling en gunning plaats.

De gemeente Bergh behoudt zich het recht voor om het aanbestedingstraject geheel of gedeeltelijk, tijdelijk of definitief te stoppen. De aannemer heeft in een dergelijke situatie geen recht op vergoeding van enigerlei kosten, gemaakt in het kader van deze aanbesteding.