Gemeente Almere

Burgerjaarverslag 2003

Het Burgerjaarverslag 2003 geeft een overzicht van de prestaties van de gemeente. Onder andere op het terrein van de kwaliteit van dienstverlening en burgerparticipatie. Is er een goede telefonische dienstverlening? Hoe lang moest u wachten aan de balies? Krijgt u antwoord op uw e-mail? Maar ook op het terrein van beheer van buurten, inspraakprocedures en klachten.

Kortom de gemeente legt verantwoording. Maakt inzichtelijk wat er gebeurd is, en wat er gaat gebeuren in de toekomst. Deze informatie maakt duidelijk waar u op mag rekenen qua dienstverlening. En voor de gemeente zelf is het een goed middel om haar eigen prestaties kritisch te bekijken.

Elke gemeente is verplicht om jaarlijks een Burgerjaarverslag uit te brengen. Annemarie Jorritsma is als burgemeester verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening, daarom publiceert zij dit verslag.

Het Burgerjaarverslag is in gedrukte vorm beschikbaar (gratis af te halen bij stadhuis en stadsdeelkantoren) en in digitale vorm (PDF) omvang 1,7 MB