Burgerjaarverslag 2003
Het Burgerjaarverslag 2003 geeft een overzicht van de prestaties van
de gemeente. Onder andere op het terrein van de kwaliteit van
dienstverlening en burgerparticipatie. Is er een goede telefonische
dienstverlening? Hoe lang moest u wachten aan de balies? Krijgt u
antwoord op uw e-mail? Maar ook op het terrein van beheer van buurten,
inspraakprocedures en klachten.
Kortom de gemeente legt verantwoording. Maakt inzichtelijk wat er
gebeurd is, en wat er gaat gebeuren in de toekomst. Deze informatie
maakt duidelijk waar u op mag rekenen qua dienstverlening. En voor de
gemeente zelf is het een goed middel om haar eigen prestaties kritisch
te bekijken.
Elke gemeente is verplicht om jaarlijks een Burgerjaarverslag uit te
brengen. Annemarie Jorritsma is als burgemeester verantwoordelijk voor
de kwaliteit van dienstverlening, daarom publiceert zij dit verslag.
Het Burgerjaarverslag is in gedrukte vorm beschikbaar (gratis af te
halen bij stadhuis en stadsdeelkantoren) en in digitale vorm (PDF)
omvang 1,7 MB
Gemeente Almere