Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom organiseert studiemiddagen web selfservice en e-mail response management

Wilp, 5 april 2004 -- De mogelijkheden van web selfservice en e-mail response management zijn legio. Daarom organiseert Trinicom - specialist op dit gebied
- een aantal studiemiddagen. Aan de hand van concrete voorbeelden en een demonstratie krijgen deelnemers te zien hoe zij optimaal kunnen profiteren van beide toepassingen op het gebied van klantcontacten. Daarnaast wordt ingegaan op de meest recente trends en ontwikkelingen. Na afloop ontvangen de deelnemers gratis een exemplaar van het nieuwe boek van Ton Langenhuijsen en Jaap Jan van Mierlo, "Handboek web selfservice en e-mail response management".

Agenda-informatie studiemiddagen Trinicom
Onderwerp: Web selfservice en e-mail response management Data: 27 mei en 24 juni, van 13:45 uur tot 16:00 uur Locatie: Conferentiecentrum Beukenrode, Beukenrodelaan 2, Doorn Aanmelden: via www.trinicom.nl (directe link voor elektronische publicaties: http://www.trinicom.nl/frame.php?url=b0502.html)
Contactpersoon bij Trinicom: Huib van Weele, tel. (0571) 26 82 67

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: (0571) 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde e-service software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com