Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom organiseert studiemiddagen web selfservice en e-mail response
management
Wilp, 5 april 2004 -- De mogelijkheden van web selfservice en e-mail response
management zijn legio. Daarom organiseert Trinicom - specialist op dit gebied
- een aantal studiemiddagen. Aan de hand van concrete voorbeelden en een
demonstratie krijgen deelnemers te zien hoe zij optimaal kunnen profiteren van
beide toepassingen op het gebied van klantcontacten. Daarnaast wordt ingegaan op
de meest recente trends en ontwikkelingen. Na afloop ontvangen de deelnemers
gratis een exemplaar van het nieuwe boek van Ton Langenhuijsen en Jaap Jan van
Mierlo, "Handboek web selfservice en e-mail response management".
Agenda-informatie studiemiddagen Trinicom
Onderwerp: Web selfservice en e-mail response management
Data: 27 mei en 24 juni, van 13:45 uur tot 16:00 uur
Locatie: Conferentiecentrum Beukenrode, Beukenrodelaan 2, Doorn
Aanmelden: via www.trinicom.nl (directe link voor elektronische publicaties:
http://www.trinicom.nl/frame.php?url=b0502.html)
Contactpersoon bij Trinicom: Huib van Weele, tel. (0571) 26 82 67
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: (0571) 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in
Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response
management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling,
implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center. Deze
op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten
op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de
belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één
centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal
inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het
verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het
verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent
van geïntegreerde e-service software en mag toonaangevende organisaties in
binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany,
Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie
zie: www.trinicom.nl.
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com