Ingezonden persbericht




PERSBERICHT 28 mei 2004

HCN Callcenter Netwerk verhoogt haar efficiency

Onder druk van de huidige economie neemt de vraag naar kwalitatief hoogwaardige diensten tegen lagere tarieven toe. HCN speelt hierop in door in 2004 de efficiency te verhogen. Zo wordt op dit moment een nieuw technologisch platform geïmplementeerd waarbij alle vestigingen worden geïntegreerd tot één virtueel multichannel contactcenter. Na deze efficiency- en kwaliteitsslag zal HCN in de 2e helft van 2004 doorgaan met maatregelen die de efficiency en kwaliteit nog meer verhogen. HCN gaat de omvang van haar callcenters verhogen naar minimaal 100 seats per vestiging. Ook blijft HCN kiezen voor een regionale spreiding van haar vestigingen.

In de 2e helft van 2004 wordt de vestiging Breda geïntegreerd in de vestiging Tilburg. Alle medewerkers van Breda gaan over naar de vestiging Tilburg. In de 1e helft van 2005 zal de vestiging in Nieuwegein een nieuw kantoor betrekken en wordt het aantal seats fors uitgebreid. In augustus 2005 zal ook een nieuw kantoor in Enschede worden betrokken. Voor de locaties Tilburg, Emmen en Haarlem blijft de situatie ongewijzigd.

Na deze operatie, waarbij de overhead- en huisvestingskosten zijn teruggebracht, beschikt HCN over een vijftal locaties die wat betreft voorzieningen- en inrichtingniveau toonaangevend zijn in de Nederlandse markt. Door de integratie tot één virtueel multichannel contactcenter neemt de flexibiliteit en de capaciteit toe.

Over HCN, Hét Callcenter Netwerk

HCN, Hét Callcenter Netwerk is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontact-processen voor bedrijven in Nederland. Met 1.050 medewerkers en 6 vestigingen in Breda, Emmen, Enschede, Haarlem, Nieuwegein en Tilburg neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar customer care centers neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers.

'