Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Tandberg Data begint merkcampagne rond SLR-opslagtechnologie

Tijdelijke aanbieding: tot 5 jaar verlengde garantie op SLR-drives

Dortmund, 28 mei 2004 -- Tandberg Data begint onder de titel 'Trust in SLR' een uitgebreide merkcampagne rond SLR-opslagtechnologie. De Tandberg SLRR-campagne omvat speciale aanbiedingen en marketingmiddelen en heeft als doel om SLR te positioneren als 'de betrouwbare opslagtechnologie die zich in de praktijk bewezen heeft'.

De jaarlijkse uitval van minder dan 1,5 procent, maakt SLR de betrouwbaarste drive-technologie die beschikbaar is in de markt. 'Trust in SLR' betreft zowel het klantvertrouwen in SLR, als in Tandberg Data en de mensen achter de onderneming. Kernboodschappen concentreren zich rond de betrouwbaarheid van de toepassingen, het behoud van gedane investeringen, lage exploitatiekosten, de goede kosten-batenverhouding en de kwaliteit van de geboden dienstverlening.

Als tijdelijke actie tot het einde van dit jaar, verlengt Tandberg Data de standaard garantieperiode op SLR-drives tot vijf jaar: twee gratis extra garantiejaren boven de standaardtermijn van drie jaar. Hiermee onderstreept Tandberg Data de betrouwbaarheid van de SLR-technologie nog eens.

De klant of de SLR-verkoper, moet de nieuw aangeschafte systemen even aanmelden op de speciaal ontwikkelde website www.trustSLR.com. In reactie ontvangt de klant een garantiebewijs voor het aanvullende vierde en vijfde garantiejaar. Kopers van externe SLR-drives krijgen als alternatief voor de verlengde garantieperiode de mogelijkheid aangeboden gedurende de driejarige standaardgarantieperiode defecte systemen kostenloos op klantlocatie te laten vervangen.

Genoemde website www.trustSLR.com en de brochure 'Trust in SLR' bieden klanten en het verkoopkanaal hulp bij het selecteren van de juiste opslagoplossing uit het productportfolio, voor gebruikers van servers uit het instap- en middensegment. Hierbij wordt de SLR-technologie van Tanderg Data vergeleken met het aanbod van de concurrentie. Daarnaast wordt het kanaal op de hoogte gehouden door middel van mailingen en informatieve bijeenkomsten.

"De campagne mikt op nieuwe klanten in het MKB door de meerwaarde van de technologie te belichten. Uitgebreid tape-mediabeheer, minimale foutkans, geavanceerde technische dienst en ons meertalige Europese klantcontactcentrum in Dortmund voor hulp en advies op ieder moment, zijn slechts enkele voorbeelden waarmee we eerder het vertrouwen van onze klanten hebben gewonnen"; verklaart Frank Roszyk, directeur bij Tandberg Data de aanpak van de campagne. "Klanten zullen ervaren dat klanttevredenheid geen loze kreet is voor Tandberg Data, maar een kernwaarde die breed wordt gedragen in alle lagen van de onderneming", zegt hij.

Bezoek voor meer informatie over de 'Trust in SLR'-campagne de website www.trustSLR.com, of neem contact op met het klantcontactcentrum van Tandberg Data: 00 49 (231) 543 60.

Nadere informatie voor de pers:
Tandberg Data GmbH
Susanne Friebel, European Press
t: 00 49 (231) 543 62 38
e: susanne.friebel@tandberg.com
www.tandberg.com

PublieksWerk
Marije Verdouw
t: (020) 486 21 39
e: marije@publiekswerk.nl
www.publiekswerk.nl