26-5-2004
Samenwerking EK-actie Hyundai en McDonalds
Hyundai en McDonaldsTM, beiden hoofdsponsor van het komende
EK-voetbal, hebben de handen ineengeslagen in een omvangrijke en
spetterende EK-actie. McDonalds organiseert de Oranje Beker Weken met
meer dan twee miljoen prijzen.
De hoofdprijs is een Hyundai Getz Motion ter waarde van 14.045,-. De
Oranje Beker Weken duren van 31 mei tot en met 4 juli.
Elke beker bij McDonalds is tijdens de Oranje Beker-actieweken
voorzien van een speciaal label, op de achterzijde hiervan staat de
prijs vermeld. Wie twee verschillende labels inlevert bij McDonalds,
krijgt een gratis Quarter PounderTM of McChickenTM.
McDonalds organiseert een omvangrijke promotiecampagne rond de Oranje
Beker Weken: de actie staat op dertien miljoen verpakkingen, placemats
en posters. Bovendien komt er een speciale commercial, waarin een
oranje Getz figureert. Hyundai zorgt er op zijn beurt voor dat bij
vele tientallen McDonalds-restaurants een Getz met speciale Oranje
Beker Weken-bestickering staat als onderdeel van de promotie.
Hoofdprijs Getz Motion
De Getz Motion 1.3i GLS is een extra aantrekkelijke uitvoering. Hij
heeft als extras lichtmetalen velgen en een achterspoiler. Bovendien
zijn het stuur en de pookknop met leer bekleed, beschikken beide
voorstoelen over een lendensteun, hebben de buitenspiegels verwarming
en is de centrale portiervergrendeling op afstand bedienbaar. Tweeters
en een boordcomputer completeren de extra uitrusting van de Getz
Motion. De vijfdeurs-uitvoering kost 14.045,-.
AutoRai