AutoRai

26-5-2004

Samenwerking EK-actie Hyundai en McDonalds

Hyundai en McDonaldsTM, beiden hoofdsponsor van het komende EK-voetbal, hebben de handen ineengeslagen in een omvangrijke en spetterende EK-actie. McDonalds organiseert de Oranje Beker Weken met meer dan twee miljoen prijzen.

De hoofdprijs is een Hyundai Getz Motion ter waarde van 14.045,-. De Oranje Beker Weken duren van 31 mei tot en met 4 juli.

Elke beker bij McDonalds is tijdens de Oranje Beker-actieweken voorzien van een speciaal label, op de achterzijde hiervan staat de prijs vermeld. Wie twee verschillende labels inlevert bij McDonalds, krijgt een gratis Quarter PounderTM of McChickenTM.

McDonalds organiseert een omvangrijke promotiecampagne rond de Oranje Beker Weken: de actie staat op dertien miljoen verpakkingen, placemats en posters. Bovendien komt er een speciale commercial, waarin een oranje Getz figureert. Hyundai zorgt er op zijn beurt voor dat bij vele tientallen McDonalds-restaurants een Getz met speciale Oranje Beker Weken-bestickering staat als onderdeel van de promotie.

Hoofdprijs Getz Motion
De Getz Motion 1.3i GLS is een extra aantrekkelijke uitvoering. Hij heeft als extras lichtmetalen velgen en een achterspoiler. Bovendien zijn het stuur en de pookknop met leer bekleed, beschikken beide voorstoelen over een lendensteun, hebben de buitenspiegels verwarming en is de centrale portiervergrendeling op afstand bedienbaar. Tweeters en een boordcomputer completeren de extra uitrusting van de Getz Motion. De vijfdeurs-uitvoering kost 14.045,-.