Ingezonden persbericht


Als u deze e-mail niet kunt lezen, klik dan hier!

PERSBERICHT

MailMedia verzorgt e-mail exploitatie voor
De Telegraaf Tijdschriften Groep, FEM Business, zibb.nl en Lekker

Marktleiderschap verder uitgebouwd met
grootste persoonsgebonden opt-in e-mail bestand

Amsterdam, 28 juni 2004 - Marktleider MailMedia heeft haar positie als grootste persoonsgebonden e-mailadressen verhuurder verder uitgebreid. De e-mail adressen van De Telegraaf Tijdschriften Groep (Autovisie, FHM, CosmoGIRL!, Starstyle en Hitkrant), de titels FEM Business en zibb.nl van Reed Business Information en de restaurantgids Lekker zijn bij MailMedia ondergebracht voor exclusieve exploitatie. Dit houdt in dat de ontvangers van deze nieuwsbrieven, indien zij daarin hebben toegestemd, commerciële aanbiedingen zullen ontvangen. Hiermee groeit het totale persoonsgebonden opt-in bestand van MailMedia naar 800.000 unieke e-mail adressen en bouwt MailMedia haar marktleiderschapspositie verder uit.

Door de duidelijkere wetgeving gaan steeds meer adverteerders Direct E-mail inzetten om gericht, goedkoop, effectief en snel nieuwe prospects te bereiken. Johan van Mil, directeur van MailMedia: "Met deze kwalitatieve titels kunnen wij adverteerders een nog gerichter bereik bieden binnen specifieke doelgroepen. Vanuit fastmovers en business-to-business adverteerders merken wij een enorme groei in de wens om direct met hun klanten te communiceren. Met de merknamen van deze titels willen veel adverteerders geassocieerd worden. Dit umfeld leidt immers tot een hogere respons".

MailMedia verzorgt zowel de exploitatie als het opt-in traject voor Lekker en de beide Reed Business Information titels. Lennard Hoogenraad, uitgever managementbladen van Reed Business Information: "Met deze beide titels wil Reed Business Information in eerste instantie ervaring opdoen met het exploiteren van haar email adressen. Wij denken hierin met MailMedia een goede en betrouwbare partner gevonden te hebben".

Marktleider MailMedia verzorgt e-mail marketing campagnes in opdracht van diverse merken, bureaus en instellingen. Naast het verhuren van kwalitatieve persoonsgebonden opt-in e-mail adressen verzorgt MailMedia e-mail marketingcampagnes via eigen bestanden van bedrijven. Met e-mail als effectief, goedkoop en snel medium verwacht MailMedia dat e-mail marketing een substantieel deel van de DM bestedingen voor zijn rekening gaat nemen. Bij MailMedia werken 6 medewerkers. MailMedia is vanaf de start winstgevend en heeft als aandeelhouders e-mail software bedrijf Veritate Company. E-bit en Johan van Mil.

Voor meer informatie (