Wanadoo

Amsterdam, 5 juli 2004

Viacom Outdoor brengt Wanadoo Wave tot leven op openbaar vervoer

Toepassing lenticulartechniek zorgt voor hoge attentiewaarde

Op maandag 5 juli start Wanadoo, de nummer 1 breedbandprovider van Nederland (bron: Telecom.paper), in samenwerking met Viacom Outdoor, marktleider in buitenreclame, met een spectaculaire reclamecampagne in de vier grote steden in Nederland. Gedurende 13 weken zal in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag een Wanadoo-tram en in Utrecht een Wanadoo-bus rijden met lenticularplaten op de zijkant. Met de lenticulartechniek wordt een menselijke wave, bekend van de Wanadoo-commercial, driedimensionaal weergegeven. De hele zijkant van de tram en de bus wordt benut om de beweging zoveel mogelijk impact te geven. Voorbijgangers van tram of bus zijn getuige van een 20 meter lange wave.

Zie bijlage voor het volledige persbericht.



Wanadoo