Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom breidt partnernetwerk uit met system integrator Brickworks

Wilp, 7 juli 2004 - Trinicom, marktleider op het gebied van e-service software in Nederland, heeft met toonaangevend system integrator Brickworks een partnercontract afgesloten. Brickworks voegt daarmee het Trinicom eService Center® toe aan haar technologiegamma op het gebied van callcenter automatisering. Brickworks en Trinicom zien de samenwerking met vertrouwen tegemoet en verwachten binnenkort met de eerste successen te komen.

Sinds haar oprichting in 1999 heeft Brickworks zich ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming, die actief is op het grensgebied van marketing, telecommunicatie en automatisering. Als system integrator biedt Brickworks haar klanten kwaliteitsoplossingen op het terrein van contact centers, internet, computer telefonie integratie en voice processing. De combinatie van kennis, vaardigheden en ervaring geeft Brickworks een duidelijke en herkenbare positie in de markt.

Paul van Dam, general manager bij Brickworks: "Onze marktpositie maakt het voor technologiepartijen erg interessant om met ons samen te werken. Aangezien in de markt steeds duidelijker de kracht van multi-channel afhandeling van klantcontacten begint door te dringen is dit het juiste moment om voor Trinicom te kiezen. Brickworks gaat Trinicom bij haar klanten inzetten voor web selfservice, e-mail response management en agent support. Voor onze klanten zal dat resulteren in duidelijke kostenbesparingen en een verbeterde bereikbaarheid. Behalve van Trinicom is Brickworks reseller van Interactive Intelligence, waarmee wij contactcenters bouwen. In samenwerking met Trinicom zijn de systemen van beide bedrijven aan elkaar gekoppeld. Hierdoor is een transparante interactie-omgeving ontstaan, waarin het hele telefonische verkeer alsook e-mail en web selfservice worden afgehandeld. We zijn ervan overtuigd dat we daarmee een uitstekende meerwaarde bieden voor onze klanten."

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "Het partnership met Brickworks betekent veel voor Trinicom. Nu we meer dan vijftig implementaties hebben uitgevoerd willen we onze thuismarkt in Nederland duidelijk maken dat dit het juiste moment is om met multi-channel afhandeling van klantcontacten aan de gang te gaan vanuit één geïntegreerde omgeving. De technologie van Trinicom heeft bewezen er klaar voor te zijn. Bovendien verwachten consumenten steeds meer van hun leveranciers. Die zullen hun goede intenties in actie moeten omzetten, en de klanten aan zich moeten binden met uitmuntende service. Om deze ondernemingen te kunnen helpen met het verbeteren van de klantvriendelijkheid en het beheersbaar houden van de kosten zijn we constant op zoek naar partners die de ervaring en slagkracht hebben om succesvol dergelijke projecten te kunnen doen. De slag die Trinicom in Nederland en ook internationaal wil maken, kan alleen gemaakt worden door intensief samen te werken met professionele partners als Brickworks."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center®. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde e-service software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over Brickworks
Als system integrator biedt Brickworks haar klanten kwaliteitsoplossingen op het terrein van contact centers, internet, computer telefonie integratie en voice processing. De projecten die Brickworks aanpakt variëren van traditionele op spraak gebaseerde call centers tot multimediale contactcenters, van kleinere helpdesken tot zeer grootschalige klantingangen van multinationals en mobiele operators.

Naast het uitvoeren van projecten en het leveren van producten verleent Brickworks ook consultancy, projectmanagement en service & support aan haar klanten. Daarnaast verzorgt Brickworks interne trainingen toegespitst op de systeemconfiguratie en applicaties van haar klanten, zodat alle medewerkers van de betreffende organisaties opgeleid worden om goed overweg te kunnen met het systeem dat speciaal voor hun bedrijf is opgezet.

Het management en medewerkers van Brickworks kunnen bogen op langjarige ervaring op het brede terrein van customer relationship management, informatie- en telecommunicatie-technologie. De combinatie van kennis, vaardigheden en ervaring geeft Brickworks een duidelijke en herkenbare positie in de markt. 's Werelds meest gerenommeerde technologieleveranciers werken daarom nauw met Brickworks samen.

Brickworks levert oplossingen op basis van de technologie van deze internationale partners. Zo is Brickworks partner van Interactive Intelligence, ontwikkelaar van total interaction management software voor in het bijzonder E-business contact centers en service providers, Witness, leverancier en ontwikkelaar van software voor digitale multimedia recording voor integrale registratie en analyse van klanteninteracties, Invision, ontwikkelaar van software voor workforcemanagement en Texas Digital Systems, leverancier van electronic display solutions. Voor meer informatie zie: www.brickworks.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com