BedrijfsautoRAI

20-07-2004

23 Mercedes-Benz Vitos voor Wegener Fieldmarketing

Recentelijk zijn er door Wegener Fieldmarketing 23 nieuwe Vitos in gebruik genomen die voornamelijk worden ingezet voor Smiths Food Group.

Door de officiële Mercedes-Benz dealer StergamPordon werden bij de aflevering de sleutels overhandigd van 17 carbonzwarte Vitos 109 CDI met dubbele cabine en van zes Vitos van het type 111 CDI met dubbele cabine.

Wegener Fieldmarketing is marktleider in de Benelux op het gebied van Sales & Merchandising en Sampling & Promotions in de sector Fast Moving Consumer Goods van merkfabrikanten. De 250 vertegenwoordigers van Wegener Fieldmarketing gaan in opdracht van honderden merkfabrikanten letterlijk het veld in om de producten onder de aandacht van ondernemers en consumenten te brengen.

Vooral de kwaliteitsuitstraling en de hoge veiligheidsstandaard van het merk Mercedes-Benz sluit goed aan op de positionering van Wegener Fieldmarketing. Daarnaast is de riante laadruimte qua maatstelling en laadvolume van de betrouwbare Vitos prima geschikt om een flinke voorraad mee te nemen, waardoor de wagens buitengewoon efficiënt ingezet kunnen worden.

De riante dubbele cabine maakt het bovendien mogelijk om tegelijk promotieteams op comfortabele wijze mee te nemen of om in privé-tijd met de veelzijdige Vitos te rijden.