KHODI

tassenmerken vragen teveel voor te weinig

het prijsniveau van trendy tassen raakt buiten proporties. de populaire merken hangen prijskaartjes aan producten, die totaal uit verhouding zijn met de kwaliteit. 'ik ben bevooroordeeld, maar ik vind dat consumenten in de maling worden genomen,' zegt sebastiaan van kuijk (khodi).

sebastiaan van kuijk: 'dat de consument bereid is te betalen voor een naam en een imago is natuurlijk niets nieuws. maar sommige tassenmerken vragen gewoon te veel voor te weinig. als ik zie dat sommige merken voor het simpelste modelletje en de meest eenvoudige materialen 80 of 90 euro durven te vragen, dan schaam ik me daar voor. natuurlijk ben ik bevooroordeeld, omdat ik het tassenmerk khodi vertegenwoordig. maar juist daarom weet ik dat het anders kan. je kunt een perfect afgewerkte, trendy tas in de winkel krijgen voor 50 euro.'

the bag connection
met de nieuwe collectie die deze maand in de winkels ligt, bewijst khodi eens te meer dat design betaalbaar kan zijn. de 8 strak vormgegeven modellen variëren in prijs van eur 29,95 tot eur 54,95. het thema, the bag connection, is gebaseerd op alle emoties die de connecties tussen mensen bepalen - aantrekking, jaloezie, begeerte, nieuwsgierigheid, verbazing, angst, geluk. de gedachte van khodi: als je al die emoties toch bij je draagt, verzamel ze dan in een werkelijk onderscheidende tas. van khodi.

verkoopadressen
khodi is momenteel verkrijgbaar in winkels door heel nederland. tassen-speciaalzaken, warenhuizen, onderscheidende kledingzaken, skateshops. alle verkoopadressen zijn te vinden op www.khodi.co.uk

over het khodi team
het creatieve team achter khodi bestaat uit de amsterdamse ontwerpers
ramon otting, joost albronda, roy rietstap en joeri worm. persoonlijke betrokkenheid en voorliefde voor design staan centraal in hun werk. ze kwamen op het idee om zelf een merk; een eigen kindje te ontwikkelen. niet alleen de naam khodi, maar het gehele concept: productontwerp, identity en communicatie, komt uit handen van de creatieven.