Gemeente Alphen-Chaam


Nieuwsberichten

28-07-2004
Vervangingsregeling secretarissen bezwaarschriftencommissie en benoeming plaatsvervangend secretaris bezwaarschriftencommissie

Burgemeester en wethouders van de gemeente Alphen-Chaam maken bekend dat zij in hun vergadering van 15 juni 2004 de Onderlinge vervangingsregeling secretarissen bezwaarschriftencommissie gemeenten Baarle-Nassau/Alphen-Chaam hebben vastgesteld.
De regeling houdt in dat waar nodig de secretarissen van de bezwaarschriftencommissies in de beide gemeenten elkaar kunnen vervangen. De regeling is op 1 juli 2004 in werking getreden. De vastgestelde regeling kan worden ingezien op het gemeentekantoor (Sector Bestuurlijke & Juridische Zaken) te Alphen.

In dezelfde vergadering is besloten om de secretaris van de bezwaarschriftencommissie van de gemeente Baarle-Nassau te benoemen tot plaatsvervangend secretaris van de bezwaarschriftencommissie van de gemeente Alphen-Chaam.