Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

FORMULESTYLING SPECIALIST REKLASPITS: NOG 645 TE GAAN...

FACE LIFT VOOR 650 DA DROGISTERIJEN

Zaandam, juni 2004.De kop is eraf voor Reklaspits Zaandam; de eerste vijf van een serie van 650 te restylen DA drogisterijen zijn afgerond. De gevelreclame, de raamprints en de interieurstyling van de DA drogisterijen zijn helemaal vernieuwd. Het resultaat; sfeervolle winkels met een vriendelijke en eigentijdse uitstraling.

Reklaspits voor formulestyling

Reklaspits is geselecteerd als professionele partner op het gebied van implementatie van de nieuwe formulestyling; het verzorgen van een éénduidige uitwerking van de nieuwe corporate identity.

703 winkels, één merk: DA
DA groeide gedurende de afgelopen 60 jaar uit tot de grootste drogisterijwinkelketen van Nederland; toonaangevend in schoonheid en gezondheid. Per 1 januari 2004 zijn de formules DA, DA D'Attance en STIP samengevoegd tot één winkelmerk: DA. Deze samenvoeging gaat gepaard met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl die ook in de winkels tot uitdrukking wordt gebracht. Na de restyling zijn de winkels in de winkelstraat te herkennen als DA. De nieuwe stijl wordt gekenmerkt door het nieuwe logo, het vernieuwde exterieur en de raamstyling.

Een winkel is een merk - mèt uitstraling!

"Een winkel is een merk, een merk verandert mee, groeit, al naar gelang de samenleving evolueert", zegt directievoorzitter van DA, de heer R.L.M van Twuijver. "Ik ben blij dat het zo voorspoedig verloopt. We verwachten in 2004 de eerste honderden winkels om te hebben getoverd tot nieuwe en eigentijdse DA vestigingen, aldus Edwin Calis van Reklaspits.

Bijlage: - Factsheet DA - project