Ingezonden persbericht
Body glove® komt met nieuwe lijn multimedia accessoires
Body Glove® introduceert een nieuwe reeks trendy opbergaccessoires om
CD's en DVD's effectief te beschermen. Body Glove, al 53 jaar een actief
life-style merk, blijft zich dynamisch en innoverend onderscheiden met
stevige en mooi vormgegeven accessoires voor consumenten elektronica.
Body Glove komt met vijf nieuwe series die allemaal ontworpen zijn om je
muziek te beschermen terwijl je in actie bent: Sport, Swish, Blaze,
Scuba en Lifesport. De bestaande Scuba- en High Performance-series, die
perfect zijn voor de computeromgeving, zijn nu uitgebreid om je een nóg
ruimere keus te bieden. De functionele, duurzame etuis zijn allemaal
hitte- en vochtbestendig en bieden daarmee optimale bescherming, ook
onder extreme omstandigheden. De nieuwe opbergaccessoires zijn sinds
juni leverbaar.
Body Glove heeft de Swish-lijn ontworpen voor modebewuste gebruikers,
als je er graag hip bijloopt met de nieuwste muziekgadgets! De zwarte en
gele CD/DVD-etuis van de Swish-lijn passen perfect bij een trendy
lifestyle. De CD's/DVD's zijn gemakkelijk uit te nemen en elk vak is
dubbel gevoerd om de schijfjes optimaal te beveiligen. Ze zijn leverbaar
voor 32, 64, 128 of 224 CD's/DVD's.
De Blaze-lijn bestaat uit 2 rood-gekleurde CD/DVD-etuis in cirkelvormig
formaat. De CD/DVD's zijn gemakkelijk op te bergen en worden beschermd
door stevige ritsen. De etuis zijn er in 32- en 64-disk capaciteit.
De Sport-lijn staat garant voor effectieve bescherming van je muziek in
alle situaties en weersomstandigheden. De hoezen zijn gevoerd met een
vocht- en hittewerende laag en hebben robuuste ritssluitingen. De etuis
zijn gemaakt voor een actieve, sportieve levensstijl en hebben
racing-strips en een kekke detaillering. Ze zijn leverbaar in
capaciteiten van 32, 64 en 128 disks.
Het nieuwe Scuba aanbod bestaat uit ultra-beschermende etuis voor je
CD-speler en is vervaardigd uit stevige materialen zoals neopreen. De
etuis hebben een sportieve look en voelen prettig aan. Ze bevatten
kras-, hitte- en vochtbestendige vakken voor maximaal vier CD's en
beschikken over uitsparingen voor aansluiting van je koptelefoon. Je
kunt de Scuba op twee manieren dragen: op de heup en in schuttersstijl.
Een groot deel van de jongeren sport minimaal eens per week en een
aanzienlijk percentage van hen luistert tijdens het sporten naar muziek.
Body Glove heeft een nieuwe reeks Lifesport accessoires ontwikkeld, die
CD en CD- of MP3-speler ook bij heftige beweging probleemloos
beschermen.
De nieuwe Lifesport-lijn is ontwikkeld om ook tijdens het sporten van je
favoriete muziek te genieten. De Lifesport is niet alleen CD-houder,
maar biedt ook plaats aan je speler. Er zijn drie uitvoeringen
leverbaar: een CD-speleretui die je als ceintuur draagt, een MP3 armband
en een MP3/minidisc sportceintuur met ritsvakken voor kleine spullen.
Over Body Glove
Body Glove is een aansprekend en dynamisch merk dat zich richt op een
jonge, actieve, trendgevoelige markt. In 1953 introduceerden de
oprichters van Body Glove, de tweelingbroers Bob en Bill Meistrell, de
eerste wetsuit van neopreen. Sinds die tijd heeft de onderneming
wereldwijd naam gemaakt als toonaangevend leverancier van hoogwaardige
producten en accessoires voor watersport en strandmode. De
consumentenproducten van Body Glove worden onder licentie gedistribueerd
door Fellowes.
Over Fellowes
Fellowes heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Itasca, Illinois en
levert producten op het vlak van consumenten- en kantoorelektronica,
zoals accessoires voor mobiele telefoons, camera's en computers, bind-
en lamineermachines, papierversnipperaars en een breed scala aan
opbergproducten. De onderneming heeft dochterbedrijven in Australië,
Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen, Groot-Brittannië en de
Benelux. Wereldwijd telt Fellowes circa 1700 medewerkers, die het
afgelopen jaar een omzet van ruim 700 miljoen dollar genereerden.
Noot aan de redactie,