Gemeente Hulst


Persbericht - 16.08.2004

Gemeente houdt bezoekersenquête

Op 1 juli 2004 is het nieuwe dienstverleningsconcept van de gemeentelijke organisatie van start gegaan. Dit houdt in dat alle loketten behoudens de loketten van het team Bevolking na de middag zijn gesloten. s-Middags wordt gewerkt op afspraak.

Om deze vernieuwde wijze van dienstverlening te kunnen evalueren en beoordelen, is het essentieel om te weten hoe u als burger deze ervaart. Voorzien de openingstijden in de behoeften van onze burgers, onze klanten? Is de kwaliteit van dienstverlening door de wijziging verbeterd? Hoe ervaart men het afsprakensysteem? Om hierin een inzicht te krijgen wordt in de maanden augustus/september/oktober een bezoekersenquête gehouden. (Gestart wordt in week 35.)

Naast de evaluatie van de gewijzigde dienstverlening zal gelijktijdig informatie bij de bezoekers worden ingewonnen over een aantal andere zaken, zoals de reden van het bezoek, de frequentie van bezoek, de beoordeling van de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, wachttijden, etc.
De informatie die hieruit voortvloeit, kan voor de gemeentelijke organisatie handvaten bieden om daar waar nodig dan wel wenselijk de dienstverlening te bevorderen dan wel te verbeteren.

De enquête wordt gehouden op verschillende dagen en tijdstippen en zowel op het stadskantoor te Hulst als het gemeentekantoor te Kloosterzande. Bezoekers worden persoonlijk benaderd.
---

Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl