Ingezonden persbericht

3e Editie Rotterdam Boatshow

De business formule slaat aan bij bedrijfsleven Rijnmondgebied

ROTTERDAM, 20040621 -- De doelstelling van de organisator een boatshow te combineren met business to business slaat aan. Een vijftal nieuwe niet aan de watersport gerelateerde bedrijven nemen deel aan de 3e editie van de Rotterdam Boatshow. Het ontvangen van relaties tijdens een expositie met luxe jachten blijkt een uitstekende formule. ING Private Banking en ING Real Estate zijn de hoofdsponsor van de show 2004.


Deze ontwikkeling maakt het mogelijk de lage tarieven voor zowel de exposant als bezoeker te handhaven. De genodigden van genoemde bedrijven vormen tevens een bijzonder interessant publiek voor de exposant. De boatshow heeft weer veel nieuwtjes en primeurs. Conavroegh met de Voyager 60, Tryvia 1500 kotter Merwelands en Myco met de 45 SL en de 40 SK vormen samen met de vele boten een prachtige show in de Rijnhaven. Evenals tijdens de voorgaande shows zal op zaterdag 21 augustus een zeilrace op de Maas worden gehouden. Het proefvaren met diverse boten, de surfsimulator en wild river rafting maken een bezoek aan de Rotterdam Boatshow ook dit jaar weer tot een belevenis.Van 17 t/m 22 augustus in de Rijnhaven naast Luxor theater Rotterdam