AutoRai

17-8-2004

Cadillac Europe introduceert website voor nieuwe SRX

Cadillac Europe BV heeft voor de introductie van haar luxe Crossover, de SRX, een nieuwe website gelanceerd: www.srx-look.com.

De vierwielaangedreven Cadillac SRX is een auto met een spraakmakende vormgeving en unieke kenmerken waardoor het modellenaanbod van Cadillac in de breedte groeit en een nieuwe kopersgroep wordt aangesproken.

SRX Hotspots
De website vormt een belangrijk onderdeel van de gefaseerde pan-Europese introductiecampagne van de SRX. Zo start eind augustus een uitgebreid dm-programma, waarin meerdere contactmomenten zijn ingebouwd. Het thema in de pre-launch online fase is het enerverende SRX Hotspots, waarbij prospects multimediaal worden uitgedaagd hun meest bijzondere, hippe en trendy locatie in Europa op te geven op de website. Hotels, clubs, restaurants, etc. die qua design, luxe of uitstraling net zo uniek zijn als de SRX. De inzender van de beste hotspot wint een 7-daagse reis voor vier personen naar New York, om daar de beste hotspots te gaan bezichtigen en te ervaren.

In deze pre-launch fase kan de bezoeker op de site reeds kennismaken met de SRX. In de tweede fase wordt daar de mogelijkheid aan toegevoegd om online een brochure of een proefrit aan te vragen. Entertainment wordt bovendien geboden in de vorm van de SRX Challenge: een online game waarbij de bezoeker een bepaald parcours met een SRX zo snel mogelijk moet zien af te leggen, al dan niet tegen een online tegenstander.