Ingezonden persbericht


NIEUWE FUSION TELEFOONHOEZEN VAN BODY GLOVE

Body Glove®, vooraanstaand leverancier van accessoires voor elektro-nische consu-men-ten-producten, introduceert een nieuwe lijn Fusion Cellsuit® hoezen voor stijlvolle en effectieve bescherming van mobiele telefoons. Het inmiddels 53 jaar bestaand lifestyle-merk bewijst zich hiermee opnieuw als innovatief leverancier van hoog-waar-dige en trendsettende producten.

Heb jij een actieve, sportieve levensstijl? Dan is de nieuwe Fusion Cellsuit® lijn voor jou ontworpen. De perfect omsluitende telefoonhoezen bieden optimale bescherming bij alle omstandigheden in elke omgeving ? aan het strand of in de sneeuw, bij zon en bij regen. De Fusion Cellsuit® hoezen zijn zowel beschikbaar in twee universele maten ? klein en groot ? als voor specifieke telefoonmodellen.

Fusion telefoonhoezen bieden je mobiel hoogwaardige bescherming en zijn vervaardigd van soepele, stevige materialen, zoals verrubberd EVA. EVA is een milieuvriendelijke, niet-giftige en non-allergene schuim-soort met hoogwaardige akoestische eigenschappen, zodat je de hoge spraakkwaliteit behoudt. Het materiaal is bovendien water- en oliebestendig, terwijl de anti-slipeigen-schap zorgt voor een uitstekende grip. Kortom, deze krasvaste, hitte- en vochtbestendige hoezen zijn ideaal in alle gebruiks-situaties en weersomstandigheden.

Om je mobiele telefoon optimaal te beschermen, zijn de Fusion-hoezen gevoerd. De aan/uit-schakelaar is goed toegankelijk, evenals de toetsen en display die zijn afgeschermd met transparante niet-reflecterende folie. Voor maximaal gebruikscomfort zijn de Fusion-hoezen uitgerust met een handige riemclip.

De Fusion-hoezen beschermen je telefoon als een tweede huid en zien er snel en stoer uit. Ze zijn beschikbaar in blauwe, grijze en gele uitvoering en sluiten naadloos aan bij een coole, sportieve lifestyle.

De Body Glove® technologische accessoires worden intensief gepromoot via gesponsorde evenementen die de cultuur en stijl van het merk uitdragen. In 2003 was Body Glove de officiële sponsor van het topevenement van de snelstgroeiende spektakelwatersport ? de Europese kampioenschappen kitesurfen in het Spaanse Tarifa. Dit jaar was het de titelsponsor van Body Glove Snowbombing 2004, het spraakmakende snowboardingfestival dat in januari in Les Arcs in de Franse Alpen plaatsvond. Body Glove zal ook in 2005 titelsponsor zijn van het Snowbombing-evenement.

Over Body Glove
Body Glove is een aansprekend en dynamisch merk dat zich richt op een jonge, actieve, trendgevoelige markt. In 1953 introduceerden de oprichters van Body Glove, de tweelingbroers Bob en Bill Meistrell, de eerste wetsuit van neopreen. Sinds die tijd heeft de onderneming wereldwijd naam gemaakt als toonaangevend leverancier van hoogwaardige producten en accessoires voor watersport en strandmode. De consumentenproducten van Body Glove worden onder licentie gedistribueerd door Fellowes.
Over Fellowes
Fellowes heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Itasca, Illinois en levert producten op het vlak van consumenten- en kantoorelektronica, zoals accessoires voor mobiele telefoons, camera's en computers, bind- en lamineermachines, papierversnipperaars en een breed scala aan opbergproducten. De onderneming heeft dochterbedrijven in Australië, Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen, Groot-Brittannië en de Benelux. Wereldwijd telt Fellowes circa 1700 medewerkers, die het afgelopen jaar een omzet van ruim 700 miljoen dollar genereerden. Noot aan de redactie,