Looking Good Magazine
LookingGood Magazine, een nieuwe uitgave gebaseerd op het
televisieprogramma, maar dat is lang niet alles. Deze gloednieuwe
glossy biedt meer! Het magazine verschijnt vier keer per jaar en staat
boordevol tips en trends op het gebied van kleding, haar en
verzorging. Met reportages, interviews met bekende Nederlanders,
makeovers met onbekende Nederlanders, veel fraaie foto's, een blik
achter de schermen van het programma, een column van Mariska en steeds
een prijsvraag met opmerkelijke prijzen, bijvoorbeeld: win je eigen
metamorfose!
In september ligt het eerste nummer in de winkels. De primaire
doelgroep zijn vrouwen van 20 tot 34 jaar; stijl en uitstraling van
het blad worden op hen gericht. De secundaire doelgroep richt zich
zowel op de jongere lezers van 15-19 jaar als de vrouw van 35-49 jaar.
LookingGood, gepresenteerd door Mariska Hulscher, is een van de best
bekeken programma's van RTL4. Het mode-en stylingprogramma gaat vanaf
september het derde seizoen in. De laatste trends op het gebied van
kapsels en mode, styling en modeaccessoires passeren wekelijks de
revue, waarbij vooral de talrijke en treffende make-overs onverminderd
populair zijn: Leuk en leerzaam tegelijk.
Kenniscentrum voor uiterlijke verzorging (KOC)